HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Új divat

2007.06.27. 20:31 Morgó Medve

Új divat van a televíziós csatornákon. Valaki egyszer kitalálta, hogy a "távirányítókat, nyugodtan letehetik az asztalra" vagy valami ilyesmit és azóta mindenki ezzel szellemeskedik. Vagy ami még rosszabb, ugyanaz naponta ötször. Amivel ugye azt akarják jelezni "sztár" műsorvezetőink, hogy felesleges itt váltogatni a csatornákat, olyan jó és színvonalas műsort úgysem találunk sehol másutt mint az övék. Egyszer szellemesnek találja az ember, dehát naponta hallani azért dögunalmas már. Egyébként az m1-en hallottam legutoljára néhány perce. Gyanítom nem utoljára hallottam. :(

2 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr75181414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2007.06.28. 18:10:40

Ettől én is a falnak megyek: milyen alapon akarják ezek a kis senkik megszabni, ki hova menjen, mit csináljon? Régebben Marsi Anikótól hallottam ilyet először, ő mindig azt mondta: "most már ne menjenek sehová, azonnal kezdünk". Egyébként tegnap én is hallottam az m1-en ezt a távirányítós dumát "most már ne nyúljanak a távirányítóhoz", vagy valami hasonlót mondott a pasas, először nem is értettem, hogy jön ez ide, aztán rájöttem, hogy ez a szokásos rábeszélős szöveg. Rémes.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.06.28. 21:49:20

Örülök, hogy egyetértünk. :) Tényleg az is egy elterjedt mondás volt. Marsi Anikóról jut eszembe, hogy egyszer valami újonnan feltűnt "sztár" azt nyilatkozta, hogy "Marsi Anikó osztályába járt", hát énnekem akkor még gőzöm se volt ki a csoda ez a Marsi Anikó. Ma már tudom de az osztály azért túlzás. Básti Lajosnak lehetett osztálya, meg Mensáros Lászlónak is. De egy Marsi Anikónak? Na mindegy, mi már nem megyünk sehová a távirányítót meg tényleg az asztalon hagyjuk. Napokra, ahogy igy elnézem. Ja de előtte kikapcsoljuk a TV-t. :)
süti beállítások módosítása