HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Lenge öltözék némi problémával

2008.06.08. 13:00 Morgó Medve

Ha már lúd, legyen kövér, tartja a szólás. Íme hát még egy lengés történet.

Szobám a nyugati oldalon van, ahová úgy 13 órától folyamatosan süt be a nap. Minél inkább belemegyünk a nyárba annál melegebben. Június közepe felé már szinte kibírhatatlan a hőség. Ezért aztán ha sok a dolgom úgy 4 felé be szoktam zárni az ajtót és leveszem az ingem. Bekapcsolom a ventillátort és úgy dolgozom közben nagyokat pihegve. Történt egyszer, hogy valamit le kellett másolnom, de ehhez nálunk előre kell menni a könyvtárszobába ahol a másoló van. A lustaság nagy úr, ezért úgy gondoltam 5 felé már a kutya se jár a folyosón, átsuttyanok ing nélkül, alig pár méter az egész. Kinéztem az ajtón, először jobbra, majd balra, sehol senki. Sietős léptekkel tettem meg azt a 15 métert ami a két szobát a folyosón elválasztotta egymástól. Elégedetten léptem be a könyvtárba azzal, hogy ez jó döntés volt, mit is molyoltam volna azzal az inggel. Elvégeztem a dolgom és éppen indulnék vissza mikor észreveszem az izgatott morajlást a folyosóról. Kinyitom az ajtót, kikémlelek, hát vagy 150 fiú meg lány álldogál izgatottan a szobám előtt. Ami egyúttal a matek tanszék folyosója is. Persze nem annak ment híre, hogy engem félmeztelen lehet látni, amint settenkedek a folyosón. Nem, nem miattam jöttek. Ők matek írásbelit írtak, most lett vége és feljöttek a tanszék elé megvárni az eredményt vagy amíg kiteszik a megoldásokat. Nekem ez gyakorlatilag mindegy volt, én csak egy dolgot tudtam: így nem mehetek vissza a szobámba. Már beletörődtem, hogy étlen-szomjan fogom eltölteni az estémet egy halom könyv között mikor megláttam egy fehér köpenyt lógni a fogason. Nem az enyém volt, rám már akkor sem gyártottak fehér köpenyt ebben az országban. Mikor felvettem középen olyan 40 centiméternyi folytonossági hiány mutatkozott, hiába huzigáltam összefelé a két szélét. Körülnéztem és már meg is volt a mentő ötlet: felfogtam egy halomnyi lexikont magam elé, mint egy idős könyvtáros akitől egyszerre az Új magyar lexikon mind a hét kötetét kikérik és elindultam a szobám felé.

Szerencsére mindenki csak magával volt elfoglalva, így simán bejutottam a szobámba ahol kimerülten roskadtam le egyetlen és kissé rozoga fotelunkba. Ezután már csak a köpenyt kellett nagyjából olyan állapotba hoznom mint mikor felvettem. Hát nem sűrűn forgattuk mi ezt az egyébként használhatatlan lexikont volt rajta por bőven. Amelynek egy része most átköltözött a köpenyre és a hasamra. Utóbbival hamarább végeztem, de köpeny is könnyen rendbe hozható volt, csak le kellett porolni. Hát ez még bennem volt, gyorsan kiadtam magamból, míg lendületben voltam.:)

5 komment

Címkék: Vidámság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr25181593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_63222 2008.06.08. 16:16:01

Nagyon jót szórakoztam. :))

Samu 2008.06.08. 21:58:26

Én is. :-)))

stali 2008.06.09. 14:23:54

Milyen sikkes lehettél, hogy én ezt nem láttam? Hiába, pedig moziba sem járok, nekem már nem jut egy kis szórakozás. (Ez a panasz helye volt.) Ja, igazságtalan vagyok, mert a szombati bloggerparti, hát, aki ennél jobbat tud, élvezkedjen ott! Nekünk nagyon jó volt együtt és bizony, abba sem hagyjuk a találkozgatásokat.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.06.10. 07:24:03

Hát, gondolom sokan megnéztek volna amint settenkedem kezemben egy halom könnyvvel araszolgatva a szobám felé.:) Örülök, hogy jól éreztétek magatokat szombaton.:)
süti beállítások módosítása