HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ajándék

2008.10.11. 08:45 Morgó Medve

Tegnap hazafelé jövet vettem észre az ajándékot. Ott szerénykedett a kissé megtépázott radiátor szomszédságában a lift melletti sarokban. Négy csavarral rögzítették a falhoz, tehát nem lesz könnyű letépni. De akik felcsavarozták nem igazán ismerik a mai vandálokat, ezek mindent el tudnak pusztítani. Bár a tükörrel legutóbb ráfaragtak. Arról a tükörről van szó ami a liftben van, szemben az ajtóval, hogy az ember munkába menet még egy utolsó pillantást vethessen magára. Nem haszontalan dolog, mindjárt elmondom miért.

Egyszer már a negyedik órámat tartottam a kora délután mikor belém nyilallt, hogy reggel valószínűleg elfelejtettem megfésülködni. Van ilyen, nekem ez a zuhanyzás után szokott következni, most véletlenül kimaradt. Azért megkérdeztem a hallgatóságot, hogy ők hogy látják a dolgot? Mondták, hogy kissé rendezetlen ugyan, de elmegy. Megnyugodtam, befejeztem az órámat aztán megnéztem magam az egyik mellékhelyiség tükrében. Tényleg úgy volt ahogy mondták. Valóban kissé zilált volt, látszott rajta, hogy aznap még fésűt nem látott, de azért nem volt nagyon feltűnő. Egyesek azt is gondolhatták, hogy valami divatos frizura lehet. Ma már ez nem fordulhat elő mert a liftben van egy tükör amire az ember már csak unalmában is rápillant amíg megy lefelé. Amire - mint írtam - a vandálok ráfaragtak, mert most úgy oda lett ragasztva, hogy nem lehet csak úgy letörni, bizony most kínlódni kell vele. Meg is próbálták, de csak olyan csipkésen sikerült nekik letördelni darabokat az aljából, pár centi szélességben.

 

Most viszont kíváncsi vagyok mi lesz ezzel a ládikóval a falon, amit nyilván azért helyeztek el, hogy ezentúl ebből szedjük ki a reklám újságok egy részét. Izgalmas darabnak néz ki. Egyben elvinni nem érdemes, nem jó ez otthon semmire, tehát itt kell elbánni vele. Szerintem kézzel nem érdemes próbálkozni, már a földtől való magassága is ideálissá teszi ahhoz, hogy néhány jól irányzott rúgással elintézzék. És szerintem így is lesz, kérdés, hogy mikor? Úgy gondolom, hogy hamarosan, ahogy én a vandálokat ismerem. Bár ne lenne igazam. Kíváncsi leszek meddig tart ki. Majd tudósítom a Morgómedve olvasóit.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr465181649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása