HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Tudtam...

2008.11.04. 17:30 Morgó Medve

Tudtam, hogy ez lesz a vége. Valahogy sejtettem. Na mindegy már. Szóval ma reggel végre megérkezett a hülye azért nem vagyok áruházlánc reklám újságja. És nem fogja elhinni a kedves Morgómedve olvasó: vége a jó világnak, vége a lepedőnyi méreteknek, ez bizony kisebb mint a mi szerény megyei lapunk. Tudtam én, hogy nem kéne elárulnom, hogy imádom a reklám újságjukat mert olyan szép nagy, jól elfér rajta a Hörcsi elhasználódott faforgácsa. Meg mint megtudtuk a zöldséget is isteni puceválni rajta. És még el sem árultam, hogy egyik barátom a férjecskéje hajnyírásánál hasznosítja az átlagosnál nagyobb méreteit. Ennek a jó világnak sajnos vége, az újfajta megjelenési formátum már alkalmatlan az említett feladatokra. Hát eddig tartott a jó világ. Kereshetünk valami egyéb sajtóterméket ami tudja majd pótolni ezt az egyébként is kiváló reklám újságot. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy egyébként olvasni is nagyon jó volt. Szép nagy ábráival, hatalmas betűivel - gondolom - még azok is könnyen elboldogultak, akiknek nem sikerült telejsen elsajátítaniuk az olvasás tudományát. Hát még azok akiknek ez sikerült. Tanúsíthatom, jól lehetett haladni vele. De mindez már a múlté. Igazán sajnálom, hogy szószátyárságom miatt most már másoknak is le kell mondaniuk róla. Na mindegy, majd találunk helyette mást. Most mikor itt a világgazdasági válság itt van a nyakunkon ez legyen a legnagyobb bajunk.:)

3 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr935181664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39292 2008.11.05. 11:08:27

:-))))

stali 2008.11.05. 12:10:52

A hetvenes évek elején jártam így a megújuló rádióújsággal. A dizájnos már nem bélelte jól a szemetesládát. Ahogy öregszem, egyre gyakrabban fordul elő, hogy jobban szeretném a megszokottat, ilyen vagy olyan okból. Mindig is tudtam, hogy konzervatív vagyok. Na de ennyire?!?

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.11.05. 13:55:19

Tyche, mindenekelőtt köszönöm az elismerő mosolyokat. Hajnalban felébredtem, csak forgolódtam és az járt eszembe jól írtam-e meg a tegnapi írásomat, átjön-e rendesen az irónia meg a humor? Majdnem felkeltem, hogy újra elolvassam, immáron már vagy nyolcadszor. Ezek szerint valami csak átjött belőle.:) Stali, én is egyre konzervatívabb vagyok. Nehéz lesz váltanom valami más megoldásra, nagyon megszoktam ezt a szép nagy, lepedőnyi lapot.Így vagyunk az újságokkal is, nagy részüknek találunk még feladatot azután is ha elolvastuk. Melyiket mire. És ha megváltoztatják morgunk. :)
süti beállítások módosítása