HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Töltött káposzta

2009.02.01. 07:27 Morgó Medve

Elfogyott a töltött káposzta. Egész jól sült el a dolog. Mint már korábban is írtam, nemrégiben vettem a Lidl-ben 2 adag töltött káposztát. Ez összesen 16 darab volt. Azért írtam ki, hogy hol vettem mert másnak is ajánlom. Mint tudjuk egy felet megettem nyersen, másfelet félig főtten, aztán az utána következőket már rendesen elkészítve. Azok számára akik szeretik a töltött káposztát és nem tudnak ilyent csinálni vagy nem szeretik a mascerás dolgokat közzé teszem a receptet. Megéri, végülis nagyon finom lett.

Tehát vegyünk a Lidl-ben egy-két adag töltött káposztát. Most akciós, kis híján 700 forintba kerül. Vegyünk hozzá füstölt csülköt, jófajta parasztkolbászt és hordós káposztát. Tegyük fel a csülköt és a hordós káposztát bő vízben főni és főzzük lassú tűzön körülbelül 2 órát. A vízbe én szórtam egy kis piros paprikát is valamint bőven szemes borsot is. Két óra elteltével ugyanebbe rakjuk bele a töltelékeket adjunk hozzá bőven karikára vágott parasztkolbászt is, majd főzzük tovább még vagy másfél órát. Gondolom mondanom sem kell, hogy mindezt változatlanul lassú lángon tegyük. Ezután kész a finom töltött káposzta, bő tejfellel tálaljuk. Ne zavarjon bennünket, hogy elég sok leve maradt, tejfellel elkeverve nagyon finom lesz ez is. Félszáraz vörös borral ajánlom, persze csak mértékkel. Jó étvágyat! :) 

7 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr345181719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dittke 2009.02.01. 14:23:46

Ahogy ezt leírod, mindegy , hogy szeretem-e vagy sem, megjön az étvágyam!

ferko 2009.02.01. 17:11:34

méghozzá félszáraz fehérrel! (én nem tablettásat innék hozzá)

Ismeretlen_26298 2009.02.01. 18:59:11

Hát nem csodálom, valóban sikerült szépen visszaadnom az egész főzés hangulatát.:) Hát persze, fehérrel sem rossz, nekem viszont volt még egy kevés villányi borom azzal öblítettem le.:) Hát én sem, de milyen az a tablettás bor? A villányit egyébként még szeptember végén cseréltem, tokaji bort adtam érte.:)

ferko 2009.02.01. 20:34:48

Tablettás jellemzően kannában lakik és olcsó. Árulják a hiperekben is. A kecel, soltvadkert, halas aranyháromszög az ország legnagyobb borvidéke (hozamban persze), sejtheted miért... Általában vöröshúsokoz, paprikás, pörköltes dolgokhoz iszunk vöröset. Káposztához én fehéret innék inkább és szárazat. Bár ha úgy nézed, mit lehet enni a villányidhoz, akkor a káposzta nem tiltott.

Ismeretlen_89040 2009.02.02. 11:57:44

A káposztához fehér illik,de a töltelék valószínű,hogy vörös hús,így én is inkább vöröset innék hozzá,s mindenképpen félszárazat vagy szárazat(csakis!:-)Amúgy meg hogy van az,hogy bármikor írsz ételről,nekem megjön hozzá az étvágyam?:-)Tényleg kellene neked egy főzős-blog:-)))

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.02.02. 15:42:50

Köszönöm, hogy megtámogattál ebben a bor dologban, már nagyon pancsernek néztem ki.:) Hát tudod szerintem aki szeret enni és még egy picit írni is tud ez jön ki belőle.:)

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.02.02. 15:44:37

Gondoltam, hogy a tablettás bor valami ilyesmi lehet.:) Látom ismered a viccet a Tóra olvasásról meg a dohányzásról.:)
süti beállítások módosítása