HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A csók világnapján

2009.04.01. 07:20 Morgó Medve

Gondolom mindenki tudja, hogy ma van a csók világnapja. Ebből az alkalomból egy  kis meglepetéssel készültem a Morgómedve olvasóinak. Az vesse rám az első követ aki nem szívesen nézi meg ezeket a bájos képeket. Ez az ami biztos nem maradt ki egyikünk életéből sem és bizonyára jól esik vissza emlékezni is rá. Ezek után át adom a szót a képeknek, gyönyörködjünk ezekben a szerelmes fiatalokban.:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül néhány kedves gyerek puszi is. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utóirat: Természetesen jól tudja mindenki, a csóknak még nincsen világnapja. Pedig akár lehetne is. :) Ez csak egy kis áprilisi tréfa, remélem nem sértem vele senki erkölcsi érzékét.  Jó fél éve találtam az Interneten ezt a képsorozatot, megtetszett, tudtam egyszer még felhasználom. Most örömmel osztottam meg olvasóimmal. Először a Valentin-napra gondoltam, de nem igazán szeretem ezt az újkeletű ünnepet. Az április elseje viszont alkalmat kínált egy kis tréfálkozásra és arra, hogy másoknak is megmutathassam ezeket a képeket. :) 

7 komment

Címkék: Ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr685181745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_89040 2009.04.01. 12:32:47

Kedves képek,köszönjük!Én bedőltem ennek a napnak,pedig átfutott az agyamon,hogy április 1-e van...:-) A Valentin-nappalkapcsolatban egyetértünk.

Ismeretlen_89040 2009.04.01. 12:33:52

Ááááááá,persze,hogy kihagytam egy space-t:-( Tehát nappal kapcsolatban,természetesen...

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.04.01. 19:58:41

Örülök, hogy sikerült megtréfálni. :) Remélem másokat is.:)

Tőr a Szívbe 2009.07.06. 14:50:06

Jó Szerencsét! Most gyorsan átnéztem egy összefoglalást a nevezetes világnapokról, hát van pár érdekes dolog. Február 14-én van ugye a szerintem csak a virágkötők és árusok körében nagy szeretetnek örvendő Valentin-nap, s ugyanezen a napon van Az Epilepszia Világnapja. Nem tudom mi lehet ennek a tömörülésnek az oka, csak február maga tele van olyan napokkal, ami nem világnap, mi lesz azokkal a napokkal? Ők miért nem kerülhetnek reflektorfénybe? Akkor én ezennel kinevezem július 7-ét a Nem Világnapok Világnapjának.Ha már november 19. Nemzetközi Vécénap lehetett. ,,november 19. Nemzetközi Vécénap Az ún. Vécé Világszervezet 2001 novemberében Szingapúrban tartott értekezletén döntött a világnap megtartásáról, hogy ráirányítsa a figyelmet: minden embernek joga van a megfelelő minőségű vécére. Az ENSZ becslései szerint a világon mintegy 2,6 milliárd embernek nincs vécéje." Ezt mindenki úgy érzi, hogy eltörpül mondjuk a Rákbetegek Világnapja mellett, vagy csak én vagyok ennyire érzéketlen?

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.07.08. 21:42:09

Hát igen, azért mindennek nem kéne világnap mert ezzel inflálódnak az igazán komoly világnapok. Ezt a csók világnapját én találtam ki április 1-re, meg sem fordult a fejemben, hogy létezhet ilyesmi. :) Egyébként a WC-re nem az egyéneknek van igazán szüksége szerintem hanem az emberiségnek ha nem akar járványokban elpusztulni. Ja igen, nem tudom február 14-én melyik volt előbb, Valentin nap vagy Epilepszia Világnapja, de azért az elég komoly betegség, hogy megérdemelne egy önálló napot.

Április1xD 2011.12.21. 19:43:01

Na ja ez jo vicc volt énis bedőltem neki amgy sztem ténleg megérdemelhetne egy napot egy ijen jo ötlet.

Ismeretlen_26298 2011.12.23. 06:49:00

Egyetértünk, tényleg megérdemelne.:)
süti beállítások módosítása