HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Szünet

2009.07.01. 05:45 Morgó Medve

Kitört a szünet az egyetemen. Szombaton átadták az utolsó diplomákat, akiknek nem volt nyelvvizsgájuk azokéra meg rákattant a páncélszekrények zárja. Ők az ünnepélyes átadás helyett majd a tanulmányi ügyintézőktől fogják átvenni okleveleiket valamikor. Igazán kár mert azért szép, emlékezetes ünnepség egy ilyen diploma átadás. Anya, apa szépen kiöltöznek, nem beszélve az ünnepeltről, megegyeznek, hogy melyikük mond le az átadó ünnepségről a barát- vagy barátnő javára. Legalábbis a mi időnkben így volt. Anyám volt az aki kívül maradt, az meg természetes volt, hogy apám jött be, egész életükben valahogy ez volt a beosztás. Bár ki tudja? Lehet, hogy ma már nincs is olyan nagy tolongás a helyekért. Akkoriban egy napon volt mindhárom karnak, nagyjából 500 embert érintett, most meg, hogy oktatási nagyüzemmé váltunk (és nem csak mi) megosztoznak a karok a hétvégi péntekeken meg szombaton. Pedig ezek a hallgatók tudják, hogy nyelvvizsga nélkül nem kapnak diplomát mégsem igyekeznek. Nem is értem én ezt a dolgot megmondom őszintén de hát sajnos ez van. Talán az ezután diplomázók kihasználják a nyarat és legalább egy részét tanulásra fordítják majd.

Elmentek tehát a hallgatók, a páternosztert leállították. Azt a páternosztert amelyről annak idején a Média azt állította, hogy le fogják szerelni mert nem felel meg az európa uniós előírásoknak. Hát igen, sok baromságot írtak annak idején, meg írnak mostanában is. Gondoljunk csak a szegény mákra. Most is lehet akciósan venni.

Visszatérve a mába elcsendesednek az épületek, az oktatók, dolgozók is kiveszik a szabadságukat. A fizetések nem túl nagyok itt, de legalább szabadság van bőven. A tanszékeken egy-egy ügyeletes unatkozik majd néhány órát. Nem nagyon szoktak itt fontos dolgok történni nyáron. Én is megcsinálom a magam 2 hetét ha majd eljön az ideje, pedig ha jól meggondolom otthonról is megcsinálhatnám. 10 percre lakom az egyetemtől, de valószínűleg ez így nem fog működni, tehát be fogok majd járni. Nem baj, egy kis rendcsinálás nem fog ártani a szobában.

Megvolt az évzáró  ünnepség is szombaton, ezeket szeretem mert kellemes beszélgetés közben finom dolgokat lehet enni-inni. Idén nagyon visszafogott voltam, nem ettem betegre magam, nem is maradtam túl sokáig. Ha jól meggondolom nem ettem sokkal többet mint egy rendesebb ünnepi ebéden. Leírhatnám, de bizonyára aggodalmat keltenék azokban akik szeretnek, megnyugtatom őket inkább, hogy köszönöm jól vagyok, csak most így alakult. Az egyetemi lelkészség egyik nővére mellett ültem, Klára nővér kiváló társalkodó, én sem vagyok egy néma levente, evés közben jókat beszélgetnünk.

Vége tehát az évnek, a szabadságolások ideje van, én is megkezdem szabadságomat. Leszek itthon is, leszek Mályiban is, így aztán az írásaim is meglehetősen váltakozó időszakonként jelentkeznek majd, kérem kedves olvasóimat ha jobban elmaradnék ennek az az oka, hogy jó idő van és Mályiban vagyok. Jó idők jönnek Morzsiékra is, beszerzek egy nagyobb adag far-hátat aztán megosztozunk rajta. Egy biztos sokkal többet találkozunk mint idáig. Gondolom sokan mennek szabadságra a Morgómedve olvasói közül is, kívánok nekik jó pihenést. És ha idejük engedi nézzenek be ide, örülni fogok neki.:)

7 komment

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr195181782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beckzsu · http://beck.blog.hu 2009.07.02. 11:10:37

Kellemes pihenést kívánok!

Snowqueen 2009.07.02. 13:02:10

Nagyon jó pihenést!:-)

Tőr a Szívbe 2009.07.04. 01:02:00

Jó Szerencsét! Régóta olvasom az Ön blogját. Ma Firmámmal és fivéremmel ellátogattunk a Rózsakert névre hallgató sörözőbe, egy lángosra és egy Sopronira. A lényeget kifelejtettem, Mályiban lakunk, tehát a történet Mályiban játszódik. Éppen ettem a lángosomat, mindenről elfeledkezve, aztán valami zörög a lábamnál egy tacskó sürgött-forgott. Pár perc múlva megérkezik egy másik hasonlóan apró eb is. Valahonnan ismerősek voltak ezek nekem, aztán beugrott. Nyilván ők Morzsiék. A tulaj csonttal etette őket, amit elég gyorsan el is rejtettek a bendőjükben. Bajtai Gábor alias Tőr a Szívbe, avagy Kő Kata lovagja jelenleg még elsős jogász bulek szerettem volna lenni. Jó pihenést!

Ismeretlen_26298 2009.07.05. 06:28:07

Kedves Gábor, köszönöm, hogy olvassa a Morgómedvét, és köszönöm azt is, hogy elmesélte amit látott. Ők valóban Morzsiék lehettek. Ezek szerint néha azért nem éhesek már délután meg este mert máshol is kosztolnak.:) Remélem sokáig kitart a Morgómedve mellett és kommentjeivel is "besegít" majd időnként.:) Egyébként meg sikeres éveket kívánok a Dudujka völgyében, úgy hiszem számíthat a firmák segítségére. Ha úgy adódik az enyémre is. Korábban egyébként én is szívesen megittam egy-egy sört a Rózsakertben, de újabban én már igyekszem inkább fröccsöt inni, talán kevésbé hizlal.:)

Ismeretlen_26298 2009.07.05. 06:29:02

Ja igen, bocsánat! Köszönöm a jókívánságokat. Hálaistennek meg van hozzá a jó idő is.:)

Tőr a Szívbe 2009.07.05. 21:01:32

Én is köszönöm szépen a jókívánságokat. Hát remélem, hogy sikeresnek nevezhetem majd egyszer, a diploma mellett nem titkolt vágyam, hogy a műszaki és humán karok közötti kapcsolatokat elmélyítsem, vagy segítsek elmélyíteni. Kisebb létszámban ugyan, de nálunk is fellelhetők azok az emberek, akiket bátran Burschnak lehet nevezni, sajnos általában ők/mi kapjuk a dorgálást, a kar niemand hallgatói miatt. Ehhez talán az hasonlítható legjobban, amikor a szorgos tanuló megjelenik az órán, de a szidás őt éri a léhák helyett. Az új karoknak sosem volt könnyű helyzetük, de az erdészek sem törődtek bele, hogy nem vehetnek részt szakestélyen, s a kohászok is kiharcolták Himnuszukat. Természetesen továbbra is hű maradok a bloghoz. Jó Szerencsét!

Ismeretlen_26298 2009.07.06. 05:59:43

Írok én majd itt azért elég sokat jogi dolgokról is, jó lesz ha valaki szakértelemmel tudja olvasni majd ezeket az írásokat és ha kell korrigálni is tud majd engem.:) Egyébként én is nehezen szoktam le arról, hogy a hiányzók miatt azokkal morogjak akik ott vannak az órán.:) Inkább üzentem nekik. Igaz hozzám általában elég sokan szoktak járni.:)
süti beállítások módosítása