HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

895 forint

2009.09.22. 17:46 Morgó Medve

895 forint. Ennyivel próbáltak ma átverni a múltkori boltban. Ott ahol az akciós lasagne-t adták el jóval drágábban mint ami ki volt írva. Ma viszont már résen voltam. Még nem teljesen, mert a kocsiig kimentem és csak ott vettem észre, hogy valószínűleg megint átvertek. Ugyanis vettem 2 kiló lecsópaprikát is, ez rendben is volt. De külön be volt még ütve 5 kiló amit nem vettem meg. Ennek az ára 895 forint, ezért a pénzért indultam harcba.

Egyébként nem könnyű itt reklamálni sem ha az ember nem a pénztárnál veszi észre a dolgot. A pénztáros közelébe csak úgy juthat az ember, ha újra bemegy kocsistól az eladótérbe és ott oldalról veti fel a dolgot a pénztárosnak mert előtt elég nagy sor van így onnan nem érhető el. Én is így tettem. Szépen betoltam a cuccokkal megrakott kocsit majd egy idő után - már pénztárosi segédlettel - kitoltam. Megmutattam a blokkot, a hölgy azt mondta várjak, és végezte tovább a dolgát. Közben időnként nyugtatgatott, hogy mindjárt és vette sorra a következő vevőt. Egy idő után rámordultam, hogy történjék már valami! Akkor megkérdezte van-e 105 forintom. Mondom van, erre ideadott 1000 forintot. Én meg állok továbbra is mellette. Erre megkérdezi mire várok? Mondom, hogy az elnézéskérésre. Erre ő, hogy már mondta. Én meg hogy nem hallottam. Ezzel lezárult eme tartalmas párbeszédünk és én távoztam a visszakapott 895 forintommal.  És tele van a hócipőm velük.

Epilógusként megjegyzem, hogy a nyáron néha lusta voltam átnézni a blokkot. Most már sajnálom. Gondolni sem merek rá, mennyi pénzt vehettek ki jogtalanul a zsebemből.  Egyébként mikor jöttem kifelé még Béla docensről akartam írni, fejemben már össze is állt az írás de most ez lett belőle. De - ahogy szokták mondani - ami késik, nem múlik. Fogok én még Bála docensről írni. És akkor jókat nevetünk majd.:)

6 komment

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr665181816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.09.22. 22:05:24

Ha ki is találjuk melyik boltról van szó kérem ne írjuk le. :)

Samu 2009.09.23. 09:59:51

És muszáj abba a boltba járni? Nincs egy másik a közelben?

Ismeretlen_26298 2009.09.23. 10:03:57

Hát nem muszáj éppen, de tényleg a közelsége miatt jártam oda. Van még az Avason elég, majd kipróbálom a többit is.:)

Szilvi 2009.09.23. 10:56:00

Bízom benne, hogy nem minden pénztáros ilyen. A megszokott nagyáruházaimban is vannak kedvenc pénztárosaim, ha hosszabb is a sor náluk, akkor is hozzájuk állok be. Az ismeretlenekkel szemben persze bizalmatlan vagyok, és nagyon figyelem a kezüket!:-)))

Ismeretlen_39292 2009.09.25. 19:38:12

Hát, én elég távol élek tőled, meg az sem biztos, hogy azonos boltban jártunk, mégis tapasztaltam hasonlót, sárvári Pennyben.(Azért is kiírom, mert megérdemlik.) Még a télen úgy volt kiírva a brokkoli ára, hogy nem volt egyértelmű, én is majdnem bedőltem neki, de rájöttem, hogy ez nem lehet kilós ár ilyenkor! A néni nem, ő fizetés után vette észre. Előttem állt, nálam vagy 50 ezer Ft értékű árú. Szóltam a pénztárosnak, hogy nyugodtan adja vissza neki a pénzét előttem, de nem volt hajlandó, kiváratta vele azt a fél órát, míg nekem leszámlázott.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.09.26. 06:44:54

Nekem is volt egy olyan érzésem, hogy szándékosan szívatott azzal, hogy várakoztatott. Meg szerintem a tévedés sem véletlen volt. Meg sem nézte mi van a kocsimban, mennyi lecsópaprika.
süti beállítások módosítása