HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat (Ménesgazda)

2010.06.18. 08:14 Morgó Medve

Kicsit félve írok mert félek, hogy mások már nem mondják el véleményüket a tegnap esti írásommal kapcsolatban ha meglátják, hogy új írás van. Úgy hogy bátorítok mindenkit, hogy mondja csak el a véleményét mintha ez a filmajánlat itt sem lenne. Végül is olyan kevés, hogy tényleg szinte nincs is itt, mert megint rohanásban vagyok, de azért sietve felhívnám a figyelmet egy holnap esti filmre. 22.50-kor vetítik Kovács András kiváló filmjét a Ménesgazdát az m1-en Madaras Józseffel a főszerepben. Kicsit későn tudodm, de nagyon jó film tényleg. Ide másolom mit ír róla a www.port.hu:

http://port.hu/a_menesgazda/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=13042238&i_topic_id=1

Ha tehetjük nézzük meg! Én meg rohanok. :)

3 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr315181937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolloJuve 2010.06.18. 13:40:07

Elmondtam! Amúgy ez ilyen gonosz filmnek tűnik, nem nagyon nézek ilyesmiket, akkor inkább régi ikszaktákat vagy hasonló ponyvát. :D

Klári 2010.06.18. 21:29:55

Vannak filmek, amiket MEG KELL NÉZNI!!! Alapmű!!!Szerintem ez is az!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.06.18. 21:36:55

Azért én úgy gondolom érdemes lenne belenézni.:) Legalább az első 20 percet.:) A filmeket illetően sajnos kicsit eltérő az ízlésünk és erről Maguk végképp nem tehetnek. Én futottam egy-két kört ez ügyben a kollégiumban aztán feladtam. Higgye el érdemes lesz. Na jó, nem erőltetem.:))
süti beállítások módosítása