HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ha és amennyiben...

2010.08.18. 19:08 Morgó Medve

Nagy sikert nem arattam ezzel a legutóbbi két írással. Persze mindkettő olyan volt, hogy várható volt a visszafogottság a hozzászólások terén. Az elsőt inkább ironikusnak szántam, remélem azért ennyi átjött belőle. Egyébként tudom én, hogy nem a fesztivál rendezői tehetnek a dologról, a lányok is biztos bájosak és szépek akármilyen rendezvényhez is fognak segédkezni, a fricska inkább azoknak szólt akik ezeket a reggeli figyelemfelhívó írásokat megfogalmazzák. Hiszen az esti koncertekkel való vigasztalódás egyértelműen arra utal, hogy az előtte lévő műsorszámok esetleg lelombozzák a résztvevőket. Na de nem is értem mit magyarázgatom én itt a bizonyítványt, biztos mindenki megértette az írásom mondanivalóját. :)

A másik írás sem egy olyan volt ami feldobja az embert. Különösen ha belenéz az ember az ajánlott dokumentumfilmbe. Az egyik főszereplő ügye - aki az aszódi nevelő intézetben megölte a nevelőjét - nagy port vert fel annak idején. Van egy könyvem is valahol ami erről szól, valahol itt a polcok egyikén. Azt hiszem hamarosan sort kerítek rá, hogy elolvassam. Bár lassan vége a jó világnak, a szabadság ezen a héten véget ér és már a hétvégéim is be vannak táblázva. Legalábbis szeptember közepéig amíg szóba jöhet egyáltalán Mályi. A napokban írok a kutyákról is majd. Hát zajlott az élet velük, néha nem bántam volna már ha nem ragaszkodnának annyira hozzám.:)

Most vettem észre, hogy csak locsogok itt, még egy sort sem írtam arról ami a címben is szerepel. Végül is nem nagy dolog, csak kezd elharapódzni egy újabb szófordulat a "...ha és amennyiben". Figyeljük majd meg. És gondolatban próbáljuk ki, hogy hangzana a mondat ha csak az egyiket használná a kedves nyilatkozó a kettő közül. Én mindig kipróbáltam, működött a dolog. Tehát felesleges mindkét szót használni, tökéletesen megfelel a kettő közül bármelyik. Gondolom a nyilatkozók valahogy hivatalosabbnak érzik a megszólalásukat ha ezzel a szófordulattal élnek. Szerintem nem így van, csak rombolják a nyelvünket. Mint azok is akik csak a bedőlés, beárazás, kiverte a biztosítékot kifejezéseket használják mindenre. Így lehet elsilányítani egy nyelvet. Sajnos ezek a szavak nem egy kocsmai sörözés során hangzanak el haverok között hanem az elektronikus média hírműsoraiban. Kár, hogy így van.:(

3 komment

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr335181963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferko 2010.08.18. 21:09:39

miérnem, miérnem? hát szabaccság van, nyár meg egyebek! fiatalkorú az 14 év feletti és 12 évre vinnék le a büntethetőséget. Hogy az ujságirók mihez értenek, azt hagyjuk.

ferko 2010.08.18. 21:10:14

üdv a balcsiról!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.08.19. 12:51:25

Köszönjük a jelentkezést meg az üdvözletet, jó nyaralást.:)) Egyébként egyetértek.:)
süti beállítások módosítása