HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

gipsz_jakab sent a tiny youtube video to you

2010.09.16. 18:59 Morgó Medve

Gondolom vannak néhányan akiknek ismerős a cím, amit a mai írásomnak adtam. Talán a "gipsz_jakab" nem, de mégsem adhatom ki a legjobb ismerőseim nevét akiktől már kaptam hasonló küldeményt. :) Biztos vagyok benne, hogy úgy küldték, hogy nem is tudtak róla. Egyébként új dologról van szó, megjelenése Magyarországon nem túl régi, júliusban jelentek meg az első ilyen küldemények. Én is körülbelül egy hónapja kaptam az elsőt Romániából, rá is klikkeltem a "launch" szóra de nem találtam semmi videót amit megnézhettem volna. Nem is volt mivel ez egy meglehetősen újfajta csalás ami azonban kis odafigyeléssel kivédhető. Tulajdonképpen egy spam-ról van szó, amely a jól ismert YouTube videóval próbálja magát eladni, azaz azt a látszatot kelteni mintha egy youtube videót küldött volna nekünk az ismerősünk vagy barátunk. Pedig erről szó sincs.

"Figyelmeztet, hogy az egyik ismerősünk küldött egy rövidebb YouTube-videót, amit megnézhetünk, ha egy linkre kattintunk. Ezután eljutunk egy olyan oldalra, ami első blikkre videomegosztónak tűnik. Itt felszólít, hogy a YouTube-azonosítónkkal lépjünk be. Ekkor történik a jelszavunk ellopása. Később zagyvaságnak tűnő okok miatt elkéri a mobiltelefonszámunkat is. Innentől kezdve már csak egy lépés, s fel is íratott minket egy olyan horoszkópküldő szolgáltatásra, ami havonta 10 dollárba kerül. Érdemes tehát odafigyelni mire kattintunk."

 

Szólj hozzá!

Címkék: Ismeretetterjesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr865181975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása