HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Elfoglaltan

2010.10.29. 13:03 Morgó Medve

Lassan öt éve már, hogy elkezdtem a Morgómedvét írni de ilyen még nem fordult elő, hogy csak az ötödik napon írjak. Röstellem is magam, bár nagyobbrészt nem rajtam múlott. Csúcs van mindenütt. Három levelező listát működtetek, most érzem először, hogy túlzottan sok időt vesznek el tőlem. Igaz - ahogy mondani szokás - helyzet van. A szakmai listán a vörösiszap okozta gátszakadás a téma, időnként a magyar titánnal váltakozva. Csúcs van az egyetemen is. Jövő héten elkezdődik az utolsó teljes hónap az oktatásban. Folynak a balekoktatások, a balekfeladatokban való közreműködések, előadás tartása is időbe kerül. És persze ott a hallgatók listájának moderálása is. Most valahogy jobban lefoglal mint máskor. Általában ha csúcs van az életben, akkor csúcs van a listákon is. Aztán néha ki is kell mozdulni Miskolcról.

Tegnap például Kassán jártam. Hát vannak változások. Az egykori Slovan szálló helyén egy Hilton szálló magasodik. Olyan szép, hogy fel sem tételezem, hogy a régi szállodát hozták volna rendbe. Szerintem lebontották az egészet és újat építettek a helyén.  Mert a telek nagyon jó helyen van. Az egykori ulica Leninova felé eső oldalon a Marks & Spencer áruház látszik. Természetesen ugyanolyan stílusban építve mint a Hilton szálló. Ha lett volna idő szívesen benéztem volna, hogy milyen belülről. Idáig csak olvastam meg hallottam róla. A parkolási díjakban nem maradnak el mögöttünk, egy euró órankent a díj, lehet dobálni befelé rendesen. Szerencsére szép idő volt. A boltok roskadoznak az árutól, bár a globalizáció kissé bekavart. A polcok kínálatát látva akár otthon is érezhettem volna magam. Azért a jól bevált dolgokat megtaláltam. Vettem füstölt makrélát, 4 féle ruszlit, borovicskát. Mióta Miskolcon megnyílt a Cora sört már nem kell vennem. Csak jobbféléket vettem Szlovákiában is, azok meg vannak nálunk is. Az emberek barátságosak, az autóvezetők viszont kicsit türelmetlenek. Rohan ott is mindenki.

Szerencsére itt a hétvége, ráadásul egy nappal hosszabb is mint szokott lenni, igyekszem valami jobbat is írni mint ez a magyarázkodás. Úgy hogy mondjuk szombat estétől biztos érdemes lesz visszatérni.:)

Szólj hozzá!

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr445181991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása