HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Arányok

2011.03.30. 21:34 Morgó Medve

Körülbelül 40 éve járok szakestélyekre, de csak néhány évvel ezelőtt fordult elő első alkalommal, hogy a szakestély major domusa (háznagya) a szebbik nem képviselői közül került ki. Kicsit furcsállottam, de örültem is az "áttörésnek". Nem sokáig kellett várni, hamarosan megjelent az első elnök is. Neki már kissé nehezebb helyzete volt a rend fenntartásával de azért itt is rendben mentek a dolgok. Azóta egyre gyakrabban tapasztalom, hogy vagy az elnök vagy a háznagy a hallgató lányok közül kerül ki. Miután nem vagyunk Lengyelországban ahol nő még a szakestélyre sem léphet be, így semmi kifogásom ellene, örülök neki. Úgy tűnik azonban a nemek arányával nem minden területen állunk ilyen jól. Az üzleti életben bizony még várni kell az áttörésre, mint ez az alábbi képen is látható:

A képet a megyei lapból ollóztam a közelmúltban és tényleg meglepődtem azon, hogy mennyi férfi van a képen, nő meg egy sem. Aztán nagy nehezen találtam kettőt.  Az egyik nagy bankunk évnyitó szakember találkozóra hívta meg ügyfeleit. Hát mit mondjak? Úgy gondolom van még teendőnk az egyenjogúság megteremtése terén.

2 komment

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr605182057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_94118 2011.04.02. 17:16:01

Van. De én már nem érem meg az eredményét :-)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2011.04.03. 16:19:26

Sajnos én is ettől tartok. :) És ennek nem Te leszel az oka.:)
süti beállítások módosítása