HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Áprilisi tréfa

2011.04.03. 10:30 Morgó Medve

Nem nagyon szoktam élni a lehetőséggel, hogy április 1-én bolondozzak egy kicsit. Valahogy átmentek az április elsejék rajtam anélkül, hogy tudatosult volna bennem, hogy jó lenne egy kis bolondozás. Egyedül 2009-ben jutott eszembe.

Aztán pénteken néztem a Facebook üzenőfalát és akkor ugrott be, hogy április elseje van. Kicsit gondolkoztam, hogy vajon eszembe jut-e valami? Aztán eszembe jutott ez a régi kép. Úgy emlékszem az egyik kolléganőm találta valahol és mivel nagyon hasonlított rám megmutatta. Miután én is úgy gondoltam hogy ez a fejhallgatós pofa valóban hasonlít rám eltettem magamnak, hogy majd jó lesz még valamire. Hát most jó lett. Kicsit igazítottam rajta és feltettem. Megfelelő kísérő szöveget kitalálni nem volt kunszt, ráadásul valahogy jó pillanatban ültem le a gép elé, mert kicsit vidámra is sikeredett. Azok számára mondom akik elhitték hogy én vagyok a képen, hogy valóban hasonlítani hasonlít rám, nagyon is, de inkább a 10-15 évvel ezelőtti külsőmre. Örülnék annak, ha ma is így néznék ki.:) Azért nem vagyok elégedetlen magammal, csak a kép a fiókban nem öregedett, én viszont sajnos igen.

Visszatérve az áprilisi bolondozásokhoz - ha már szóba jött - javaslom nézzük meg mit is találtam ki két évvel ezelőtt:

http://morgomedve.freeblog.huhttp://morgomedve.blog.hu/media/image/201104/

Szerintem ez sem volt rossz. Mostantól meg töröm majd a fejem mit találjak ki egy év múlva.:)

Végül nézzük meg az eredeti - vágatlan - újságkivágást is:

Érdemes volt eltenni, bár akkor gőzöm sem volt mire lesz még jó.:)

5 komment

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr275182059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsóka 2011.04.04. 15:23:11

Na! Most sajnálom csak igazán, hogy nem írtam meg pár nappal ezelőtt a véleményemet. Vagyis: MORGÓ EZ NEM TE VAGY!!!!!!! Biztos voltam benne! Nem akartalak lebuktatni! Egyedül a szemed emlékeztet, mert az valóban ilyen szép /volt/

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2011.04.04. 21:32:48

Arra azért nem gondoltam, hogy Téged is meg tudlak viccelni.:)) Azt azért aláírhatod, hogy nagyon hasonlít.:) Meg hihető volt a mese is.:)

Attila 2011.04.04. 23:17:07

Hat engem sikerult megtrefalnod! Azert hasonlitott Rad!

Ismeretlen_5026 2011.04.05. 00:37:51

Nahát! Én csak azon csodálkoztam, miért nevezed ezt úgy, hogy felfeded kilétedet, mikor már annyi képet láthattunk Rólad a különféle rendezvények képgyűjteményeiben. De hogy április elseji tréfa, az eszembe sem jutott. :-)

Ismeretlen_26298 2011.04.05. 21:21:40

Ezek szerint sokkal jobban sikerült a tréfa mint reméltem.:)) Kétségtelen, hogy sokan tudják kit takar a Morgómedve de azért nem mindenki. Ezért megpróbálom még egy kicsit tartani. Amíg lehet. :))
süti beállítások módosítása