HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mindentudás Egyeteme

2011.04.13. 07:17 Morgó Medve

Egyszer már volt ilyen előadássorozat, aztán valami miatt abbamaradt. Néhány hete viszont - igaz kicsit megváltozott formában - újraindult a sorozat. Két vagy három előadáson vagyunk túl de az már látszik, hogy a mostani sorozat megpróbál többet kihozni a lehetőségből. Régebben volt egy előadás, az előadás végén lehetett kérdezni és ezzel a téma lezárult. Most viszont a délutáni adást még aznap megismétlik egy nézettebb időpontban. Tartozik hozzá egy ismeretterjesztő film valamint egy kerekasztal beszélgetés is. Kicsit sok ez így meg kicsit tömény de mégiscsak rendesen át lehet beszélni a témát. Mindenesetre én azt vettem észre magamon, hogy keresem a műsorújságban az adásokat és meg is nézem. Idáig minden rendben van, győzöm.

Egyébként egyszer nekem is alkalmam volt meghallgatni egy ilyen előadást. Nem kellett sehová utaznom érte, itt vették fel nálunk az egyetemen. Azért az is profi dolog volt. A szervezők nem bíztak semmit a véletlenre. Az előadásra Interneten kellett jelentkezni, ahol regisztrálták az embert. Azután előadás előtt jelentkezni kellett az előadó előtt ahol adtak egy belépő kártyát amivel be lehetett lépni a terembe. Én kicsit későn érkeztem mivel megszoktam, hogy mindenhová időre érkezem. Bizony ide jobb lett volna kicsit hamarább megérkezni. Azért a majdnem tömött előadóban engem is leültettek a rendezők.

Nagyon nem ijedtem meg, mert már lent megtudtam, hogy a szomszédos előadóban kivetítőn akkor is követhetem az előadást ha nem jut hely ott ahol az előadás folyik. De jutott, így aztán leültem a kijelölt helyre. Természetesen kabát egy szál sem volt, mert ez alkalomból a szervezők alkalmi ruhatárat is működtettek az előadók előadóterében. Mindenki kényelmesen elhelyezkedett - már amennyire ez egy egyetemi előadóteremben lehetséges - és jobb híján nézelődtünk.

Megcsodáltuk például azt a hatalmas acélszerkezetet amely hosszan benyúlt a hallgatóság fölé, mozgatható volt, a végén pedig egy kamera helyezkedett el. Ezzel készítették a közönségről készült felvételek egy részét. Külön kamerák vették az előadót, emellett még legalább 2 állványon elhelyezkedő kamera is készített felvételeket. A közönség egy hatalmas kivetítőn is láthatta a az előadót és az általa vetített képeket. Minden teremben ülő érezte a helyzet komolyságát tehát fegyelmezetten végigülte az előadást, semmi nem törte meg az előadás lendületét. Emellett az előadó érdekesen és mindenféle izgalom nélkül beszélt, nem is tudom, hogy lehetett ezt így végigcsinálni, én biztos minimum remegő hangon adtam volna elő az egészet. Az előadás végén sem ugrált fel senki, megvártuk amíg a főszervező fiatalember megadta a lehetőséget a távozásra. Összegezve elmondható, hogy érdekes volt részt venni az előadáson, az életben egyszer ilyet is látni kell ha már abban a szerencsés helyzetben van az ember, hogy a közelében zajlik.

5 komment

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr195182066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_138032 2011.04.13. 19:25:55

Emlékszel még a témára?:)

Ismeretlen_138032 2011.04.14. 09:48:13

Érdeklődéssel olvasnálak arról is:) Amúgy annyira szeretnék egyszer egy ilyenen bent ülni én is:)

stali 2011.04.14. 09:50:51

OFF! Boldogat!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2011.04.15. 10:30:58

Valóban érdekes volt.:) A TV néző ezekből semmit sem lát. Stali, köszönöm.:)
süti beállítások módosítása