HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Az idei nyár

2011.06.29. 15:10 Morgó Medve

Az idei nyár sajnos nem az igazi. Itt a június vége, vége a vizsgaidőszaknak, lehetne menni Mályiba, de nem lehet mert nem olyan az idő. Azért én emlékszem olyan nyarakra is amikor már májusban ki lehetett járni, aztán ott volt még a június, július, azaz nem lehetett okunk a panaszra. Nem úgy mint az idén. Idáig háromszor nyírtam füvet de még egyszer sem aludtam kint. Ahogy az ablakon kinézek, meg hozzá teszem az időjárás jelentésben hallottakat  úgy látom ezen a hétvégén sem lesz nagy nyaralás. Visszatekintve a júniusra nem emlékszem, hogy nagy kánikulák lettek volna. Igaz még vizsgaidőszak volt, de azért onnan is bejárhattam volna ha az idő engedi. De nem engedte.

Egyébként régebben éveken át június végén egy kerti ünnepséggel zártuk az évet. Az első néhány alkalommal 2-kor kezdődött, később ez módosult és 5 órára szólt a meghívás. Így volt ez még tavalyelőtt is, aztán tavaly elmaradt, az erre szánt pénzt felajánlottuk az árvízkárosultaknak. Nemes gesztus, én is egyetértettem vele. Idén viszont nem ajánlottunk fel senkinek semmit viszont így is elmarad. Tudom én, hogy miért. Hát azért mert nagy elvonások voltak, nem futja rá. Összébb kell húzni a madzagot. Hát húzzuk, ha ezzel munkahelyeket lehet megtakarítani.

Pedig szerettük ezeket a partikat. Úgy szoktam mondani, hogy az elmaradt béremelést esszük le ilyenkor. Mert az évek óta nem volt. Egy évben egyszer kiöltöztünk azért, hogy a rektor (később már a dékánok is) a bejáratnál pezsgőspohárral a kézben fogadjon bennünket egy koccintás erejéig, azután pedig annyit együnk és igyunk amennyi belénk fér. És beszélgessünk egymással. Amire év közben nem túl sok lehetőség nyílott a nagy rohanásban. Ilyenkor az ember váltott pár szót a más karokon, más tanszékeken dolgozó kollégákkal is. Miközben falatozott, csipegetett. Vagy egy pohár kitűnő tokaji bort kortyolgatott. Hát szép idők voltak. Biztos vagyok benne, hogy nem lesz többé ilyen. Nem úgy néz ki hogy nagyon beköszöntene a Kánaán a közeljövőben. Kár, mert azért jók voltak ezek a június végi ünnepi együttlétek. Azért emlékül összeszedtem néhány képet a régebbi garden partikról:

 

 

 

 

2 komment

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr135182099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferko 2011.06.30. 08:31:59

Tavaly ugyanilyen retkes idő volt, bicajjal jártam melózni és minden másnap esett. Sőt a garazsunk is beázott, rekordmennyiség esett. Május Júniusban volt. Két hét kánikula után változékony volt egész nyáron. Évek óta ez megy, képetelen vagyok szabadséágon kéánikulát kifogni évek óta. 3 éve kibéreltem júliusban két hétre egy nyaralót a balatonon és esős volt, meg hideg. Régebben én is meleg nyarakra emlékszem, de 15 éves távlatban :)

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2011.07.01. 19:02:50

Ez tényleg reménytelenül vacak idő. De legalább más is így látja. Meg nem csak én emlékszem meleg nyarakra. Sajnos most sincsen semmi biztató előrejelzés. :(
süti beállítások módosítása