HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Eltűnt írások

2011.11.11. 07:00 Morgó Medve

Sajnos üzemzavar lépett fel az üzemeltető szerverén, ezért az augusztus 22-től kezdődő időszak írásai szőrén-szálán eltűntek. Roppant sajnálják, de sajnos ez van. Én megértem a dolgot, ami meghibásodhat az meg is hibásodik előbb utóbb. Még a biztonsági okból mentett állományok is. Most ez a helyzet, tehát az üzemeltető szerverén semmi nem maradt az említett időszakból. Nagyon nem háborgok hanem inkább  azon dolgozom, hogy valahogy mégis visszakerüljenek az írások. Jó úton járok ez irányban, úgy néz ki, hogy a Google segítségével meg fogom tudni menteni. Aztán valahogy majd megoldom az ide való visszapakolást is. Egyelőre türelmet kérek minden olvasómtól.

 

2 komment

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr805182118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2011.11.11. 08:49:11

Csodálkoztam is tegnap este, amikor benéztem a blogodba, hogy miért írsz novemberben a görögdinnyéről. :-))) Először ugyanis nem figyeltem a dátumra, csak automatikusan elkezdtem olvasni a bejegyzést, azután észrevettem, hogy ezt még augusztusban írtad.

Barnák Ildikó 2011.11.11. 15:06:14

Remélem sikerül megmenteni az irományokat! Nagy kár lenne érte!:(
süti beállítások módosítása