HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hát ezt jól elszúrtam...

2012.01.04. 18:10 Morgó Medve

Ezt az előző írásomat jól elszúrtam. Mentségemre legyen mondva hogy öregecske számítógépem nehezen kezeli a multimédiás dolgokat ezért nehezebb a hibát is észrevenni. De kezdem az elején.

Amikor Vadliba rákérdezett, hogy tényleg ezt akartam-e belinkelni még úgy voltam vele, hogy biztos bennem van a hiba, hogy nem nagyon értem mire gondol. Aztán amikor ma este egyik barátom levelében éreztem, hogy valami nem stimmel gyanút fogtam és megnéztem mi is töltődik le ha ráklikkelünk a linkre? És valóban nem az jött le hanem egy másik fájl. Azt hittem összedől a világ. Hát égtem rendesen. Meg még most is, bár már túl vagyok a nehezén és a rendbehozatalon dolgozom. Tehát mindenekelőtt elnézést kérek mindenkitől, főleg Vadlibától a hibáért.

Ezek után azt szeretném ha a jó link birtokában elolvasná mindenki a legutóbbi bejegyzés néhány sorát, hogy most már rendben legyen a dolog.

"Kicsit soknak találtam a balettet is, de azért ez jobban beleillett a képbe mint a gótika és a szecesszió gyöngyszemeinek szemrevételezése, miközben a a hallgatóság és televízió nézők milliói a Strausz család méltán híres muzsikáját hallgatja. Úgy hogy a balett rendben van. Egyébként is a balett alatt is van min elmélkedni. Például azon, hogy ezek a feszes ruhák a hölgyek esetében rendben vannak de a férfiaknál már okozhatnak bizonyos nehézségeket. Amit úgy tűnik a szabók és jelmeztervezők tudnak uralni, bár nem tudom ezek a szabászati trükkök akkor is megállják-e a helyüket ha a test megmakacsolja magát és úgy akar működni ahogy az a nagy könyvben megvan írva. Belátom kissé sikamlós talajra keveredtem, hadd hívjam hát segítségül a postaládámban szép számmal landoló vicces videók egyikét, hogy a nyájas olvasó biztosan megértse mire is gondolok:"

https://www.youtube.com/watch?v=rpXBDQyEL7k

Így talán rendbe hozható a dolog valamelyest. Még egyszer elnézést kérek.

7 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr275182170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_138032 2012.01.04. 19:01:08

:DD Most má' aztán törhetem a fejem, vajon én milyen "úrinő" vagyok?:) (pedig egészen békében elkönyveltem magamban, hogy biztosan én látok rosszul. Hogy az én fejemben hibádzik valami és esetleg megbántottalak...szóval: köszönöm.:) Köszönöm a nevetést:) - meg mindent.)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.01.04. 19:09:57

Nem, nem a Te fejedben vaj a baj.:)Én épülök lefelé. Őrülök, ha megnevettettelek.:)

Ismeretlen_138032 2012.01.04. 20:26:50

Vaj?:) Hát remélem, az tényleg nincs. Bár, ki tudja...:) Őrülni - annyit azért nem ér!:)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.01.04. 21:04:27

Tudod úgy van ez, hogy az ember a hibától idegeskedni kezd aztán hibát hibára halmoz.:) Úgy látom ez rám is igaz.:)

Ismeretlen_138032 2012.01.04. 21:54:15

Igen. Épp ma is ezt éltem meg. Egy hibás függvénytáblázatot adtam a gyerekeim kezébe, akik persze joggal hivatkoztak arra, hogy ők az alapján számolták ki a feladatot. Amíg ki nem derült, hogy hiba a könyvben van és nem bennem:), hibát hibára halmoztam a táblai számolásoknál.:)

vajgerpeti 2012.01.06. 16:49:27

Erre a feszítő problémára Ráth-Végh István egyik könyvében van egy nagyon frappáns leírás: a szabók kitalálták az adott helyre a kupakot. Ezzel sokan azzal kérkedtek hogy jóval nagyobbak készíttették, mint amire tényleg szükségük lett volna, és benne rejlették el a tubákot, és egyéb szükséges dolgokat, hogy a hölgyek feltétlen oda figyeljenek. Így bizony mindenre volt benne hely:)))

Ismeretlen_26298 2012.01.07. 19:19:03

Nekem is valamelyik nap jutott eszembe milyen jók is voltak ezek a Ráth-Végh könyvek.:) Nagyon szerettem őket. Ez a kupakolás meg tényleg jó lehetett.:)
süti beállítások módosítása