HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Certifikáció

2012.05.24. 10:40 Morgó Medve

Nagyjából 2 hete írtam arról, hogy beiratkoztam egy Bűnmegelőzési Szabadegyetemre, melynek témája a "High-tech bűnözés napjainkban" volt. Akkor már utaltam arra, hogy a szervezők ünnepélyes keretek között nyújtják majd át a részvételt igazoló Certifikációt. Örömmel tájékoztatom olvasóimat, hogy a dolog tegnap délután megtörtént és rögtön hozzá is teszem, hogy a szervezők igazán kitettek magukért. Már 2 hete is utaltam rá, hogy az átadás igen magas szinten történik majd, le sem mertem írni kiknek a neve hangzott el. Annyi változás történt azóta, hogy a rektor urat a rektorhelyettes úr képviselte. Aminek szintén örültünk, ez is igen magas szintnek számít.

Délután 3  órakor vette kezdetét az ünnepi ceremónia. Az elnökség elfoglalta a helyét az asztalnál, a hallgatóság szintúgy a padsorokban. Ezután a sajtó villogtatta fotómasináit úgy 3 percig, majd a házigazda a Felnőttképzési Regionális Központ igazgatója szót néhány szót a munkával eltöltött hetekről, majd üdvözölte a megjelenteket, külön név szerint bemutatva az asztalnál ülőket. Neveket nem nagyon szokás írni blogokban, én legalábbis nem szeretek, így aztán elégedjünk meg annyival, hogy az asztalánál foglalt helyet még a megyei rendőrfőkapitány úr, az egyetem általános rektorhelyettese valamint a fővédnök képviseletében a szolgáltatási üzletág vezetője.

Mielőtt elkezdték volna átadni a bizonyítványokat a rektorhelyettes úr valamint a dandártábornok úr is szólásra emelkedett. Rövid hozzászólásukban sikeresnek ítélték a szabadegyetemet. Ezután következett a bizonyítványok átadása melyet a dandártábornok úr és az egyetem rektora írt alá. A Certifikációkat az egyetem rektorhelyettese nyújtotta át, majd kézfogás kíséretében gratulált minden egyes résztvevőnek. Ugyanígy tett a rendőrfőkapitány és az igazgató úr is.  Ezután a fővédnök képviselője emelkedett szólásra, aki szintén sikeresnek és hasznosnak ítélte  az elmúlt hetekben történteket. Biztos más is elhangzott ezekben a hozzászólásokban de nem jegyzeteltem, így aztán csak a gyatra emlékezetemre tudok hagyatkozni. Ezt követően a kis ünnepség véget ért.

Summázva a történteket, a szervezők valóban kiválóan szervezték meg mind az előadásokat mind pedig a záró ünnepséget. Nagyon jó előadókat hallgathattunk kulturált környezetben. A hallottak tényleg a ma technikáját jelenítették meg. Elmondhatjuk, hogy valóban korszerű ismeretekre tettünk szert. És a tanfolyam lezárása is méltó volt ehhez a komoly szervezéshez és munkához. Ezekkel a Certifikációkkal nem fogunk mi hegyeket megmozgatni, azonban ez teszi kerekké az elmúlt időszak történéseit. Elmondhatjuk, hogy új ismeretekre tettünk szert amit így vagy úgy hasznosítunk majd a jövőben. Én csak azt sajnálom, hogy már nincsen óráim, biztos sok mindent átadnék a hallgatóimnak, apránként csöpögtetve, mart azért az anyaggal is haladni kell. Így sem szorul belém, majd mesélek a hallottakról baráti társaságokban, ismerősök között. Jó érzések vannak bennem. Sokan dolgoztak azért, hogy új dolgokról hallhassak, ráadásul még pénzembe sem került. Nagyra értékelem és hálás vagyok érte.

Szólj hozzá!

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr545182227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása