HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Iskolai fényképeszkedés

2012.06.15. 16:04 Morgó Medve

Van már néhány hónapja, hogy az egyik rokon kislánytól kaptunk ajándékba egy képet. Nagyon jó kép és a meglepő, hogy bár iskolában készült, ennek a képen semmi jele. Tulajdonképpen készülhetett volna bárhol másutt is. A fényképen a bájosan mosolygó ifjú hölgy első osztályos volt a fényképeszkedés pillanatában, ennek ellenére határozottan jól áll neki a hetykén álló kalap. Természetesen színes képről van szó, így aztán látható az is, hogy milyen jól harmonizál a kalap a ruhájával. Sehol egy kitömött kacsa, sehol egy a viharos történelmünkre utaló festmény, még hazánk hegy - és vízrajzi térképét sem tudjuk felfedezni a háttérben.

Mint írtam a képet elég régen kaptuk, azóta  már kétszer is beszéltem vele telefonon és mindkét alkalommal megígértem neki, hogy elküldöm azt a kacsás képet ami rólam készült jó ötven évvel ezelőtt az iskolában. Aztán a telefonbeszélgetések véget értek én meg azon nyomban el is felejtettem az egészet. Most viszont eszembe jutott, elő is kerestem gyorsan. Aztán jött a gondolat, hogy miért ne mutathatnám meg a Morgómedve olvasóinak is? Biztos sokan vannak itt közöttünk akiknek szintén van valami hasonló emlékük és képük. Én emlékszem rá, hogy az életem során gyakran láttam hasonló képeket másoknál is. Volt ahol annyira becses volt, hogy a falon függött, bekeretezve. Én is nagyon szeretem ezt a képet, szerintem jópofa ez a kacsa. Mintha ő is a könyvben lévő képeket nézegetné.

Nem azért mondom valaki lesimíthatta volna hátul a hajamat, de nyilván sietni kellett, nem volt idő ilyesmivel foglalkozni. Egyébként nem rossz kép ez, olyan surmó vagyok rajta mint voltam valójában. Egyébként kicsit korábbról van még egy fényképes élményem, aki még nem olvasta, azoknak biztos érdekes lesz. Itt olvasható.

3 komment

Címkék: Gyermekkor

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr105182236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2012.06.17. 20:29:25

Jó ez a kép Rólad, de az a kacsa, az haláli! Azt minek rakták oda a fényképezéshez? :-)))

Ismeretlen_5026 2012.06.19. 22:58:37

Aranyos! Rólunk is készítettek az iskolában ilyesmit másodikos korunkban, de nálunk nem volt kitömött kacsa, csak a nyitott könyv. :)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.06.22. 09:59:04

Úgy látom a könyv az országos jelenség volt, viszont kacsánk csak nekünk volt. :) Egyébként tényleg jópofa amint ott totyog mellettem.:)
süti beállítások módosítása