HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Elromlott zár

2012.09.02. 20:11 Morgó Medve

Ma kimentem Mályiba de nem tudtam bemenni. Egyszerűen nem tudtam kinyitni az ajtót.  Vagy a betét romlott el, vagy maga a zár. Elég nagy méreg, mert nem is tudom hogy fog megoldódni. Nyilván valami iparos ember kell hozzá, aki ki tudja nyitni és azután újat tud beszerelni. Mindenesetre nem fordultam meg, szép idő volt, leültem olvasni az udvaron. Odafelé bevásároltam, enni-inni valóm volt, elvoltam. Időnként felálltam, próbálkoztam néhány percet, aztán visszaültem olvasni. Ezt megcsináltam 5-6 alkalommal, sikertelenül. Szerelőt kell majd hívnom, de a dolog viszonylag ráér. Nyaralni nem készülök már, másfelé van dolgom,  egyedül a hűtő által elfogyasztott energia a veszteség, mivel ma akartam kiüríteni és kihúzni. Így még eldöngicsél ott magának egy darabig. Az Internetre benéztem, azt hiszem mestert nem lesz nehéz találni. Ma viszont szép idő volt, szívesen elolvasgattam volna estig is, ha már ott voltam, de féltem hogy rám romlanak amiket a boltban vettem. Így aztán 3 óra múltán hazajöttem. Aztán majd a jövő hét utáni héten lépek is valamit, akkor már időmilliomos leszek.

2 komment

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr595182265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2012.09.05. 20:16:15

Zár ügyben nekem mint a társasház Böhm bácsija vannak tapasztalataim.Gondolom az ajtóban hengerzár van. Ha a kulcs belemegy és nem fordul el,lehet hogy csak koszosak a bütykök. Egy kis petróleummal befújva - ha van elérhető helyen ilyen nedű és egy más célra már nem használható egyszer használatos injekciós fecskendő- segít a bajon. Ha a kulcs nem megy bele akkor egy alkalmas hosszabb kemény tűvel célszerű piszkálni, nem nyomtak-e bele valamit: fogpiszkáló, gyufa, pillanatragasztó, akkor durvább módszerek jöhetnek. Egy másik betétet készenlétben tartva ha réz a betét, egyszerűen szét kell fúrni. De gondolom ezek az eszközök a zár túlsó oldalán leledzenek. A zárnyitó mester csak a legvégső esetben hívandó.Nálunk egy fakezű lakó (általában idegen kulccsal próbál erőltetve nyitni)átfordította a betétet: ez azt jelenti, hogy a kulcsot csak akkor tudom kivenni, ha zár nyelve kint van, de ekkor az ajtót nem lehet bezárni. Ha a nyelv bent van akkor meg a saját kulcsot nem lehet kivenni!! felhívtam egy a kisokosban szereplő számot, hogy segítsenek: néhány órán belül kijönnek és 24000 HUF befektetése után kiveszik a betétet, de nem fordítják vissza. Kiderült a cég Pesten van, ők felhívják a miskolci szerelőjüket kiküldik. Felszámolják a kiszállási díjat és azt a telefonköltséget is amit a szerelővel beszélnek és a munkadíjat természetesen. Ha fúrásbiztos a betét akkor a fentiek nem érvényesek. De ha helyi "mestert" ( Mályi)hívsz jó előre tisztázni kell vele mindent, de még ekkor is többe fog kerülni mint amennyit gondolsz, plusz az új betét esetleg. Más típusú zár esetén a fentiek nem érvényesek. Lakat esetén a kengyel csak flexel vágható:=))) Legyes nyitásnál tanú, nehogy illetéktelen behatolónak tekintsenek.

Ismeretlen_26298 2012.09.07. 20:48:13

Köszönöm az értékes tapasztalatokat de a zárcsere időközben megtörtént. Mint kiderült a betét jó volt, a zár volt rossz. Legalábbis az ismerősöm szerint. Nem volt könnyű dolog de azért sikerült. Az az igazság, hogy éreztem én korábban, hogy a zár nem működik teljesen simán, de a lustaság nagy úr, nem nagyon foglalkoztam vele. Hát most megszívtam rendesen. Ilyen pesti cégeket én is találtam az Interneten, láttam is milyen profik. Ezek szerint telik profizmusra a 24.000 forintból.:) Még egyszer köszönöm az alapos segítséget. Ha nem oldódott volna már meg biztos hasznosítottam volna.
süti beállítások módosítása