HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Elfoglaltan

2012.11.19. 06:51 Morgó Medve

Kicsit elmaradtam, aminek részben én vagyok az oka, részben pedig a Freeblog szervere, ami tegnap egész nap nem volt elérhető. Az elmaradásom konkrét oka, hogy leginkább most vannak az egyetemi rendezvények. De ez mindig is így volt, szeptember a belerázódás hónapja, december pedig már az ünnepvárásé és a kezdődő vizsgaidőszaké, tehát a rendezvények csúcsa a két igazán őszi hónapra esik. Múlt héten csütörtökön szakestélyen voltam, pénteken is lehettem volna (kettőn is) de ott már csak a délutáni szakmai programon vettem részt, aztán a szombatot baráti körben töltöttem. Este volt a Balekbál, már meg sem fordult a fejemben, hogy kimegyek, pedig korábban ki szoktam menni. Aztán eljártam a szemközti könyvtár rendezvényeire is, a Magyar Nyelv Hete van, illetve volt, ők sem akartak kimaradni belőle. Ma ismét lesz egy megemlékezés egy régi selmeci professzorról, aztán pénteken még egy szakestély. Úgy hogy igazán nem szenvedek zsíros kenyér hiányban sem mostanában, inkább időhiány az ami a jellemző volt az elmúlt napokra.

Meg a szerver bizonytalan működése. Állandóan bütykölnek rajta valamit, ilyenkor egyszerűen használhatatlan. Néha semmi nem használható, néha csak olvasni lehet, mint tegnap is, de írni nem. Azok a dolgok amikről régebben írtam még mindig nem mennek. Nem lehet keresni, nem lehet látni a statisztikát. Pedig ebből is sok információ hasznosítható, nem csak arra való, hogy az ember hátradőljön és örüljön a sok látogatónak. Nem költözöm el innen, de nem is vagyok teljesen nyugodt a jövőt illetően. Amit tehetek az, hogy lementegetem szorgalmasan a tartalmakat és bízom benne, hogy előbb-utóbb olyan lesz itt minden mint régen.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr195182299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása