HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Balekbáli képek

2012.11.22. 12:26 Morgó Medve

Igazából nem is így kellene írni ezt a Balekbált, de abból indulok ki, hogy a Morgómedve olvasói ugyan járatosak már a selmeci hagyományokban, de azért mégsem teljesen járatosak ezekben a kérdésekben, ezért eltértem a helyes írásmódtól. Igaz, én beavatottnak tekintem magam, mégsem tudtam egészen tegnapig hogy kell írni. Tehát helyesen bAlekbál-t kell írni, hiszen mégiscsak sötét balekokról van szó. :)

A bál egyébként szombat este volt. Korábban én is eljártam ezekbe a bálokba, de tavaly meg idén már nem mentem el. Tavaly valahogy nem jött ki a lépés, idén pedig kicsit fáradtnak éreztem magam a bálozáshoz. Pedig gondolom a szarvaspörkölt idén is finom volt, a fiatalok pedig vidámak, jókedvűek és persze szépek voltak. A képeket nézegetve látszik, hogy kiváló lehetett a hangulat is. A fiúk büszkén viselték a most 250 éves Selmeci Akadémia egyenruháit, a lányok viszont ezúttal bálhoz öltöztek. Bár nekik is van egyenruhájuk, de azt inkább szakestélyeken, ünnepeken viselik. És szerintem ez így van jól. A báli hangulathoz ezek a "ruhaköltemények" is hozzá tartoznak. Ezek után javaslom nézzük végig a képeket, melyek itt találhatók:

http://ryouk.blogspot.hu/2012/11/2012_20.html

Kattinsunk az első képre, azután pedig alul tudunk lapozni. Elegendő folyamatosan nyomkodni az egér gombját. Kellemes nézelődést kívánok!

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem Baráti társaságok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr865182300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása