HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Flash mob-ok

2014.05.30. 06:54 Morgó Medve

A napokban a miniszterelnök úr kijött valamilyen épületből és az ott jelenlévő körülbelül százfőnyi hallgatóságnak beszédet tartott. Az újságírók szerint ő Flash mobnak nevezte az eseményt. Szerintem helytelenül, mert a Flash mob az olyan esemény amit előre megszerveznek és valamilyen váratlan esemény történik amivel meghökkentik az arra járókat vagy ott lévőket, valamint amilyen hirtelen jön létre ugyanolyan gyorsan szűnik is meg.

Aztán hallottam már olyant is, hogy néhányan egy Flash mob keretében tiltakoztak valami ellen és a kamera végigpásztázott a 10 emberen, akik néhány táblával ácsorogtak egy tér sarkában. Egy másik hír meg arról szólt, hogy valakik úgy tiltakoztak a buszközlekedést lebonyolító közlekedési vállalat valamely intézkedése ellen, hogy egy Flash mob keretében mindenki a buszon vette meg a menetjegyét és erről számlát is kért. Hát meghökkenés biztos volt, meg anyázás is szerintem azok részéről akik siettek volna. Van a Flash mobnak magyar jelentése is, villámcsődületnek nevezik, amitől azért szerintem a Flash mob jobb, bár kinek a pap, kinek a papné. Az írásmódja még nem letisztult, az interneten többféleképpen is szerepel, én kiválasztottam egyet és igyekszem ahhoz tartani magam.

Az alábbiakban összegyűjtöttem néhány kis videót Flash mobokról amelyek tényleg beleférnek a hirtelen kialakult, meghökkentő, majd hirtelen abbamaradt kategóriába. Mindemellett még szórakoztatóak is.

Az első amivel én találkoztam Belgiumból érkezett, az Antwerpeni vasútállomásról:

https://www.youtube.com/watch?v=bQLCZOG202k

A választott zene egyszerűségének köszönhető, hogy a nézőközönségből is bekapcsolódhattak.

Nekem kedvenceim a zenei Flash mobok, ezek közül is a legjobban az alábbit szeretem, mely Ausztráliában szerveződött:

https://www.youtube.com/watch_popup?v=xn7CYzPMf2o

Ez is ott lett felvéve, ha valaki kíváncsi a felvétel idején mennyibe kerültek a filmen lévő zöldségek és gyümölcsök elárulom hogy ma 212 forintot ér egy ausztrál dollár:

http://eztnezdmeg.com/csak-egy-szimpla-bevasarlasnak-indult-de-ami-tortent-az-szavak-nelkul-hagy/

Engem meglepett, hogy milyen sok a görögdinnye szelet, ezek szerint nem mindenhol viszik úgy a görögdinnyét mint nálunk, darabjával. Elég rosszul mehet nekik. :)

Az alábbi viszont Sao Paulóban lett felvéve, Brazíliában:

https://www.youtube.com/watch?v=fTd3ZsvqDiQ

Tőlünk keletre élő szomszédaink is megpróbálkoztak egyel:

http://www.livebiz.ro/video/moment-incredibil-boleroul-lui-ravel-cantat-pe-neasteptate-in-piata-centrala-din-toluca/

Itt egy válogatást találunk az általuk legjobbnak tartott 5 zenei Flash mobról:

http://www.pozitivnap.hu/kultura-es-szorakozas/az-5-legjobb-zenei-flashmob-itthon-es-nagyvilagban-amik-szebbe-tettek-az-arcokat

Végezetül egy különlegesség Új Zélandról, többnyire idősebb emberek mutatják meg, hogy ők is tudnak ilyet csinálni:

https://www.youtube.com/embed/FIMd5KFG1vQ?rel=0

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr796234269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása