HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Változatlanul itthon vagyok

2014.08.13. 07:14 Morgó Medve

És változatlanul hideg van. Igaz, nem gatyarohasztó, de nincs az a nagy kánikula. Így aztán itthonról tekintgetem az eget. Persze nem csak az időjárás tart vissza Mályitól, vannak benti dolgaim is, így aztán itthonra rendezkedtem be. Ez azt jelenti, hogy amikor süt a nap az erkélyre ülök ki, ezek a délelőtti időszakok, délután meg inkább számítógépezek meg alszom. Kicsit rákaptam a délutáni alvásra, amire azért régebben sajnáltam az időt, viszont rájöttem, hogy amennyit délután alvással töltök azt este behozhatom, mert sokáig nem vagyok álmos. Így aztán a nézhetőbb filmeket egyenesben nézem, nem pedig felvételről, mint korábban. Azért délutánonként is ki szoktam ülni olvasni a szabad levegőre, ez főleg az elmúlt napokban volt így.

Most kicsit bajban vagyok az olvasnivalókkal mert igaz, hogy itthon van elég könyvem, én viszont most újabbakat szeretnék olvasni, amelyeket viszont csak könyvtárakból lehetne kivenni, oda meg el kellene menni. Na itt lép be a lustaság mint zavaró tényező, de most már lassan csak elmegyek a Megyei Könyvtárba és kiveszek néhányat. Könyvet venni továbbra sem szándékozom, nemrégiben nagy hirtelen megvettem kettőt Észak-Koreáról, több mint 6.000 forintot fizettem ki értük. Manapság 3.000 Ft alatt nem nagyon van jó könyv. Ha már itt tartunk változatlanul töröm a fejem valami könyvcserélő társaság létrehozásán. Én ezzel a két koreai könyvvel tudnék beszállni. Van egy másik kiváló ötletem is, a maszek svédasztal, majd elmesélem egyszer ezt is, most ezt nem forszíroznám mert fogyásban vagyok. Kell is, mert a közeljövőben sokat kell majd ennem  meg innom.

Ha jól meggondolom egy hónap és csatlakozásom van kedvenc Beef-stroganoff-omhoz, melyet egy sült pisztráng szokott követni, levezetőül pedig rendszerint egy brindzás sztrapacska szolgál. És mindezt Selmecbányán a Böhm-féle étteremben szoktam elfogyasztani néhány vágott sör kíséretében. Erről a sztrapacskáról meg vágott sörről van is egy képem, megosztom olvasóimmal:

sztrapacska_vagott_sor.jpg

Mint az látható, elég kevés töpörtyűt adnak, ami nagy hátránya ennek az étteremnek. Aztán kicsit körülnéztem a gépemen és megtaláltam a tavalyi Beef-stroganoff-ot is, csak itt már Steiger sörrel öblögetem lefelé:

stroganoff.jpg

Köretként rizst és zöldséget láthatunk. Utóbbit akár el is hagyhatnák, mert végképp nem illik a mártáshoz. Majd idén is lefényképezem, a pisztrángot sem felejtem majd el. Itt még egyedül voltam, a többiek koszorúztak az Óvárban, én oda már nem szoktam felmenni, túl magasan van az már nekem. Inkább itt szoktam bevárni a többieket. Hát így élünk mi itt a végeken. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi Selmec Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr296599555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása