HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ebéd, barátoktól kapott italokkal

2014.09.29. 12:57 Morgó Medve

Hát ez nem egy sokatmondó cím belátom, de a lényeget kifejezi. Az a helyzet, hogy sokat ettem az elmúlt négy napban, úgy gondoltam ideje visszafogni magam. Így aztán az ebéd grillezett csirkecomb volt, kovászos uborkával. Aperitifnek megengedtem magamnak 2 stampedli román konyakot. Azért kettőt, mert az elsőt úgy ittam meg, hogy nem figyeltem oda, így aztán csak ledöntöttem, de nem éreztem az ízét. Márpedig ennek az ízére oda kell figyelni, a múlt héten kaptam ajándékba Erdélyből érkezett barátaimtól. Kedvenc konyakom nekem ez, minden alkalommal kapok egy palackkal mikor eljönnek a konferenciára. Így aztán töltöttem még egy stampedlivel és most már erősen koncentráltam az ízére.

Ezután következett a 2 akciós csirkecomb, ehhez pedig egy 0,33 decis lengyel sör, ami szintén ajándék, lengyel barátaim hozták. Elég is nekem ez a 3 deci, a fél liter már sok így fogyókúrás időszakban. Áttekintve az ebédemet elmondhatom, hogy kiváló ebéd volt. Vacsorára már majd vissza kell fognom magam, ha tényleg le szeretnék adni pár kilót. Még nem tudom mit fogok enni, valószínűleg paprikát fogok sütni tojással. Van még két csirkecomb a hűtőben, ezt meghagyom holnapra. Holnap viszont már lemondok majd a konyakról meg a sörről. Nem mintha nem esne jól, de tényleg most már vissza kell fognom magam.

A csirkecomb sütésről külön szeretnék majd írni, ugyanis feltaláltam, hogy lehet a csehszlovák grillsütővel úgy sütni, hogy ne kelljen mellette ülni. De erről majd valamikor máskor írok. Ez megér egy önálló írást is.

Most látom, hogy ez az írás megáll magában is, így aztán a szombati Leányvári Boszorkákkal töltött napról legközelebb írnék. De akkor már tényleg. Addig is elevenítsük fel ismeretségünket ezekkel a vállalkozó kedvű kedves ifjú hölgyekkel. Viszont ne felejtsük el elolvasni a tegnapi írásomat sem. 

Szólj hozzá!

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr496741445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása