HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Fogfájás és vaddisznópörkölt

2014.10.26. 16:44 Morgó Medve

Délben még semmi bajom nem volt, szundítottam egy órát, mikor aztán felébredtem már "éreztem valamit", mostanra meg már biztos vagyok benne, hogy begyulladt az ínyem, ott ahol szokott. Meglátjuk mi lesz belőle, volt már olyan, hogy másnapra elmúlt. Ilyenkor el szoktam kezdeni egy bizonyos gyógyszer szedését, de azért még várok egy kicsit. Pedig jól éreztem magam. Jól teltek az ünnepek, tegnap különösen, mikor kint voltam az egyetemen, ahol egy kiváló vadpörköltet volt szerencsém elfogyasztani kellemes társaságban.

Reggel elég vacak idővel indult a nap, még az esernyőmet is előkerestem, aztán mire fél 12 tájban elindultam elég szépen kialakult. Mire kiértem már népes társaság gyűlt össze a kollégium előtti szalonnasütő helyen, a vaddisznó már szolidan fortyogott a kondérban, a fiatalok meg apróbb társaságokat alkotva beszélgettek. Üdvözlés után én is odacsapódtam az egyikhez és kezemben egy pohár borral bekapcsolódtam a beszélgetésbe. Ekkorra már a nap is kisütött aminek igen csak megörültem. Itthon 2 pulóvert is felvettem, mégsem volt melegem. Fél 4 óra felé lelkes önkéntesek nekiláttak krumplit pucolni, fél 5-kor pedig már kész is volt az ebéd. Ezt még nyugodtan megettük, aztán következett egy gyors pakolás majd átöltözés. Nekem ehhez haza kellett jönnöm, ez busszal meg is történt 2 fiú társaságában, akikkel meg is egyeztünk abban, hogy taxival kellene elmenni az esti rendezvény színhelyére, a Miskolc és Tapolca között található "Liget" nevű vendéglátóipari egységbe. Megbeszéltük azt is, hogy hol és mikor találkozunk. Nem volt sok idő az átöltözésre, most, hogy visszagondolok talán 20 perc lehetett. Amíg várakoztam rájuk kicsit átfáztam mert - arra gondolva, hogy taxival jövök megyek - nem vittem kabátot. Amit még később is megbántam, mégpedig este 10-kor mikor egy zakóban vártam a taxit, hogy hazahozzon.

Kicsit bennem volt a félelem, hogy megfázok, a teremben sem volt nagy meleg, csináltam is itthon egy jó forró teát, aztán bújtam be az ágyba. Elaludni csak nehezen tudtam, mert még a vadpörkölt is csak a feldolgozás első fázisainál tarthatott amit az elfogyasztott 2 üveg sör katalizált valamelyest, azonkívül a sok élmény is éberen tartott. Egy nem túl könnyű éjszaka után vagyok, délutánra kezdtem rendbe jönni, erre ez a fránya fogfájás beleköpött a levesembe. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle, sajnos úgy néz ki nem úszom meg az antibiotikumot. No, de várjuk ki a végét. Majd tudósítom a kedves olvasókat.

Szólj hozzá!

Címkék: Baráti társaságok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr326834651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása