HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Találkozás egy régi ismerőssel

2014.11.21. 13:04 Morgó Medve

Szeretném mindjárt leszögezni, hogy az ismerős ezúttal egy kutya. Beleírhattam volna a címbe is, de a túl hosszú cím nem jó, jobb megoldás meg nem jutott eszembe. Pedig lehet, hogy állat vonatkozásában nem is jó az ismerős szó használata. Mindegy, ezúttal már így marad.

Az a helyzet, hogy szerdán elugrottam a Pesti úti Auchanba, beadtam az egyenruhámat az épületben lévő tisztítóba. Bár nem volt pecsétes, de olyan sokat használtam az utóbbi időben, hogy már ráfért egy tisztítás. Aztán mikor kijöttem már éppen ültem volna a be a kocsiba mikor egy régi ismerőst pillantottam meg, egy vizslaszerű kutyát amellyel öt évvel ezelőtt, 2009 decemberében találkoztam először, akkor még elég jó állapotban volt, nyilván akkoriban válhatott otthontalanná. Akkor még a nyakörve is megvolt, az mostanára eltűnt a nyakáról. Az akkori találkozást le is írtam, itt olvasható.

Több mindenről szó esik, a vizsláról a vége felé. Szó esik az írásban egy tanítványomról is aki a pénztárban ült. Örömmel tájékoztatom olvasóimat, hogy nemrégiben láttam róla és párjáról esküvői képeket a Facebook-on, tehát ezek szerint összeházasodtak. Örülök neki, igazán szép párt alkotnak.

Visszatérve a kutyusra, éppen a kocsim előtt állt mikor odaérkeztem, az első gondolatom az volt, hogy adni kell neki valamit enni. Miután az Auchanban nem vettem semmit, csak a csomagtartó tartalma jöhetett szóba. Itt volt másfél kiló lapocka, egy darab tokaszalonna meg 4 szál lókolbász. Kicsit sajnáltam erre az 1.890 forintos kolbászt, megtette volna a 370 forintos pulykaparizer is, de nem volt más, szalonnát meg nyers húst mégsem adhattam neki.  Szegény nem is érthette, hogy mi történik vele. Egy szálat 3 részletben adtam oda, egy fél szálat meg én ettem meg, ha már tördeltem lefelé a darabokat. Biztos megevett volna többet is, de úgy gondoltam ennyi elég lesz. Nagy gyorsan csináltam képeket is. Sajnos olyat amin eszik csak egyet tudtam csinálni, mert mire a telefonommal elkészültem a fényképezésre már el is tüntette a darab kolbászt. Ezek után lássuk a medvét, akarom mondani a képeket:

Ez a 2 kép 2009 decemberében készült:

az_idegen kutya_a_coranal.jpg

 

az_idegen kutya_a_coranal1.jpg

Itt pedig következzen néhány kép tegnapelőttről, a középsőn éppen eszik.

idegen1.jpg

 

idegen2.jpg

 

idegen3.jpg

A képeket megnézve nem hiszem, hogy tévedek, úgy gondolom ugyanarról a kutyáról van szó. Egyébként egy vagy 2 éve láttam már a parkolóban, csak nem tudtam lefényképezni. Most viszont minden összejött. Egy nő éppen mellém állt be, biztos nem tudta mi bajom van, minek ajnározok egy szemmel láthatólag kóbor kutyát ennyire. Ugyanis szóval kellett tartanom amíg hátramentem, kinyitottam a csomagtartót és kivettem a kolbászt. Közben a szemem mindvégig rajta tartottam és beszéltem hozzá, nehogy elmenjen.

Egyébként úgy láttam kicsit sovány, de egészségesnek látszott. Bízom benne, hogy lesz még alkalmam megvendégelni. Úgy látszik ő már megmarad az Auchan parkolójánál, szerintem igaza is van, ahol ennyi ember megfordul élelmiszerekkel megrakodva csak jut neki is egy-egy falat. 

2 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr816921061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2014.11.22. 09:48:22

Szegény kutya, ezek szerint már lealább öt éve nincs gazdája. Kutyaélet. :(

Morgó Medve 2014.11.22. 21:09:55

@exbikfic: Hát ez tényleg kutyaélet. :( Nekem is az jutott eszembe, hogy ő már így is fogja befejezni az életét. Kóbor kutyaként. Meg eszembe jutott a lillafüredi kutya is amelyik mellettem szundított. Gondolom nem véletlenül ott feküdt le. Különösebben nem foglalkozott velem, elég volt neki, hogy ember mellett dőlhetett le aludni. Meg eszembe jutott egy korábbi vita is, hogy mi jobb egy gazdátlan ebnek? Az elaltatás vagy a gazdátlan kóbor élet? Többen az utóbbi mellett tették le a garast. Hát nem is tudom. Talán én is hozzájuk csatlakozom.
süti beállítások módosítása