HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ismét véget ért egy tanfolyam

2014.11.30. 12:24 Morgó Medve

Kissé megint elmaradtam, elnézést kérek. Kicsit sok volt a programom az elmúlt napokban, melyek ugyan számomra kedves elfoglaltságok voltak, de mégiscsak elszólítottak a gép mellől. Mint ahogy azok lesznek a jövő hetiek is. Most még csak annyit árulnék el, hogy itt a december eleje, kezdődnek a Borbála napi szakestélyek, aztán lesz egy kis szünet, ami alatt erőt gyűjthet az ember a hó végi szakestélyekhez, valamint az első disznótorhoz is melyet nótás cimboráim rendeznek.

Aztán megint elvégeztem egy egy bűnmegelőzési tanfolyamot, ezúttal az erőszakról úgy általában, konkrétan pedig az iskolai- és családi erőszakról. Ez ugyanaz a szervezés mint amikről már korábban is írtam, csupán emlékeztetőül sorolnám fel az eddigieket: internetes bűnözés, időskoriakat fenyegető veszélyek, katasztrófák és elhárításuk. Mindegyikre jellemző volt az ingyenesség, a kiváló előadók, a jó szervezés és a nagy érdeklődés. A résztvevők nagy része az egyetemen kívülről érkezett, de azért mindig voltak néhányan onnan is. Csak emlékeztetnék rá, hogy az egyik tanfolyamnak köszönhetően látogathattam el a helyi börtönbe is. Ha valaki nem olvasta még el amit erről írtam még megteheti, szerintem érdemes, főleg az ott található linkek miatt.  Mint írtam ezúttal is kiváló előadókat hallgathattunk meg. Nem szívesen emelnék ki egyet sem, illetve kettőt mégiscsak, az országos ismertség kapcsán. Az egyik Dr. Zacher Gábor toxikológus, a másik pedig Dr. Bilkei Pál kriminálpszichológus. A továbbiakat nem sorolnám fel, nézzünk inkább be a Továbbképző Központunk Facebook oldalára. Itt láthatunk képeket is a tanfolyamról és megnézhetjük az előadókat is. Nem szükséges hozzá Facebook-os regisztráció, enélkül is hozzáférünk. Természetesen erről a tanfolyamról is kapunk egy szép kiállítású bizonyítványt, amit december 17-én vehetünk át. Aztán bízom benne, hogy hamarosan indul a következő tanfolyam, hasonlóan érdekes előadásokkal.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek Börtön és Kriminalisztika

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr616944967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása