HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat (Vadászat)

2016.01.22. 09:40 Morgó Medve

Most ezzel tényleg el vagyok késve, de nem tehetek róla. Úgy alakult, hogy tegnapelőtt éjszaka mikor felébredtem bekapcsoltam a TV-t és egy filmet láttam a filmcafe nevű filmcsatornán. Én ezt a csatornát soha nem néztem sokba. Régóta megvan, ha pásztáztam a csatornák között, láttam, hogy van ott valami de nem érdekelt, léptem tovább. Most viszont ez az éjszaka látott film felkeltette a figyelmemet. Csak a felétől láttam, ezért tegnap benéztem a műsorukba, hogy megnézzem mi volt a címe és vetítik-e még. Akkor láttam, hogy van még két film is, ami érdekes lehet. Egyik ez a "Vadászat" volt. Nem bántam meg, hogy megnéztem. Nyomasztó film, de jó film. Sőt, hibátlan film, minden tekintetben.

Érdekes, hogy a skandináv filmek legalább olyan jó filmek mint a mi magyar filmjeink. Sőt kiterjesztem a kört, nem csak magyar, hanem kelet európai filmekről beszélnék inkább. Pedig egészen különböző módon szocializálódtunk. Mégis, azt kell mondanom, hogy a dán, norvég és svéd filmek hasonló értékek szerint készülnek mint nálunk Közép Kelet-Európában. Tehát a "Vadászat" egy kiváló film, ma este 22.00-kor vetítik a filmcafe nevű csatornán.

Ha valaki látta a "Vadászjelenetek Alsó Bajorországban" című filmet akkor határozottan az lesz a benyomása, hogy mintha látta volna már azt ami a filmen történik. Csak ott  a vadászat valóban vadászat módra folyik, erdőben, puskákkal. A vadászni való viszont azonos, egy-egy emberről van szó ott is, itt is. És ahogy az lenni szokott a megvadult indulatok, a vérre való szomjazás mindkét esetben jellemző a vadászatban lévőkre.

Röviden a történet: Klára az óvodás kislány valamilyen okból megvádolja az őt nagyon szerető férfi nevelőjét. Ehhez persze szükség van egy korlátolt, végtelenül buta óvodavezető nőre is, aki szinte a szájába adja a kislánynak a vádakat, annak csak bólogatnia kell. És bólogat. Nem tudni mi okból, lehet, hogy a szülei állandó veszekedései miatt, lehet, hogy a serdülő bátyjától és barátaitól hallott olyanokat, amelyekkel nem tudott mit kezdeni. Mindenesetre beindult a gőzhenger, kisgyerek molesztálása esetén még értelmes emberek is rendkívül idiótán tudnak viselkedni. És a vadászat egyre intenzívebben, egyre durvábban folytatódik...

Nem árulom el a végét, nem tehetem. De azért az olvasó kitalálhatja. Mint ahogy szoktuk fussuk át mit ír a Port a filmről:

http://port.hu/a_vadaszat_jagten__the_hunt/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=50982687&i_topic_id=1

Figyeljünk fel arra, hogy 158 komment érkezett, vagyis meglehetősen nagy érdeklődést váltott ki a filmszerető közönségből. Tehát ne feledjük el, ma este 22.00 órakor láthatjuk a filmet. 

Azért ne feledkezzünk el a ma délelőtt 11.35-kor a Duna World-ön vetítésre kerülő tévéjátékról sem, melynek címe: "Az ember melegségre vágyik".

 

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr788301136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása