HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Megkörnyékezek egy sündisznót

2016.06.19. 06:49 Morgó Medve

Mályiban lenni jó, jó idő van, végre befejezem Spiró György könyvét a "Fogság"-ot, azonkívül megpróbálok összebarátkozni egy sündisznóval. Tegnapelőtt este találkoztunk először, én lámpa mellett olvasgattam a teraszon, ő meg a fűben sietett valahová. Gyorsan odadobtam neki egy kis almát, de nem tetszett neki. Vagy rossz a szaglása és túl messzire sikeredett dobni tőle és már nem érezhette. Úgy gondoltam a sündisznó éjszakai állat, majd megtalálja. Lehet, hogy meg is találta, de nem kellett neki. Most elolvasom majd, hogy mit eszik egy sündisznó és megkörnyékezem. Korábban mintha azt olvastam volna, hogy a sárgarépát szereti, hát ez nem nagy dolog, könnyen megoldható. Tehát sárgarépával próbálom majd becserkészni. Mindig szimpatikus kis állatnak tartottam, jó lenne ha összebarátkoznánk. Mondjuk simogatni nem nagyon lehet, de én már annak is örülni fogok ha megvacsoráztathatom.

Az éjszakai életéről meg annyit, hogy tegnap délután a nagy melegben a kapu közelében olvastam mikor elhúzott mellettem majd a kapu alatt átbújva el is hagyta a telket. Utánanéztem, sietősen tartott a telek közelében lévő dzsumbujba, csak ő tudja miért. Azt hiszem kicsit utánanézek ezeknek a kis állatoknak az interneten, aztán meglátjuk mivel tudom megnyerni  majd. Természetesen az eredményről beszámolok majd.

Tegnap jártam az Auchanban, a kóbor kutyát nem láttam, de majd figyelem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr558821890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása