HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Meleg van

2016.06.24. 06:53 Morgó Medve

Jól bedurrantottak. Mályiban azért ez viszonylag elviselhető, itt a panelban már kevésbé. Sündisznó ügyben nincs változás, néhány napja bent vagyok Miskolcon, így hozták a feladataim. Időközben megtudtam, hogy ez a sárgarépa butaság, a sündisznók ezek alapjában véve nem növényevők, úgy gondolom macskakaját fogok venni. Bár ennek van kockázata is, mert a telken megfordul két testesebb macska is, lehet, hogy éjszaka ők fogják megenni amit este kirakok. Mert az viszont tényleg igaz, hogy ezek éjszakai állatok, bár így meg nem értem hová igyekezett múltkor abban a délutáni dög melegben a kapum alatt. Na mindegy, majd alaposabban tanulmányozom az életüket ha kicsit jobban ráérek. Egyelőre kapnak macskakaját aztán tényleg meglátjuk.

Tegnap az Egyetemvárosban jártam, szakestély volt, hát a szakestély ebben a melegben különösen húzós dolog a sötét öltöny meg a nyakkendő miatt, szerencsére az elnök megengedte a zakók levetését. Érdekes, hogy a hallgatók többsége mégsem vette le az egyenruháját, pedig nekik is melegük lehetett. Ezzel nagyjából véget is ért az egyetemi élet, tegnapelőtt elbúcsúztak a várostól a végzősök is. Régebben én is eljártam megnézni őket, mostanában valahogy nem tudok róla, hogy mikor van, mindig utólag értesülök róla. Lehetne egy kicsit nagyobb reklámot is csinálni neki. Igaz, az egyetemi honlapon megjelent a híradás róla, de azért azt nem látogatja naponta vagy kétnaponta az ember. Szívesen helyt adtam volna neki a levelező listáimon is. Na mindegy, a tanulság az, hogy jövőre június 20 tájékától látogatni kell ha el akarok menni. Megjelent egy képes tudósítás is, itt megnézhető, elolvasható. Tegnap este láttam a helyi TV-ben is egy tudósítást, ha fent lesz az interneten belinkelem majd azt is.

Befejeztem Spiró György "Fogság"-át is. Kemény 770 oldal, igaz egy év alatt, majd írok erről is, ha kicsit egyenesbe jövök.

Jövő héten csütörtökön 18 órakor a Duna World-ön lesz egy jó dokumentumfilm is "Bűvös vadászok" címmel, majd erről is írok. Ha még nem láttuk ne hagyjuk ki.

Végezetül megdicsérem a futballistáinkat is. Én nem vagyok egy nagy futball rajongó, nem is nézem, azt szoktam mondani, hogy ha a világbajnoki döntőt a nagyszobában játszanák én átmennék a kisszobába olvasni, de ezeknek a sikereknek én is örülök, csak így tovább. Kifogytam a mondanivalómból, egyelőre megint elköszönök, majd jövök ahogy tudok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr728836296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása