HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Bolondos április

2017.04.26. 14:34 Morgó Medve

Két napja várom, hogy egy kicsit tartósan meleg legyen, hogy kimehessek Mályiba lenyírni a maradék füvet. Egy részét ugyanis szombaton lenyírtam. Igazából nem gondoltam, hogy a fűnyíróm beindul, már tavaly is elég nehézkesen működött, olajat kellett öntenem a ventilátor lapátok és a fűnyíró alja közé, ezáltal csökkentve a súrlódást. Így még sikerült az utolsó 2 alkalommal használnom, de tudtam, hogy idén fűnyíró javítással kell kezdeni a szezont. Fel is készültem rá, találtam mestereket akiknél meg lehet próbálkozni. Szombaton viszont úgy voltam vele, hogy kimegyek érte, de előtte csak kipróbálom, ha működne lenyírom a füvet. És működött, így a kerítésen belül le is nyírtam. Viszont elkezdett szemerkélni az eső, így elpakoltam a házba és eljöttem. Maradt még egy rész a ház előtt, ezt terveztem ma lenyírni. A 25 fokban, amiből semmi nem lett. Így marad a hétvégére, remélem akkor normális időjárás lesz majd.

Ki lehetett volna menni ma is, eső és hó nem esett, de én úgy szeretek kimenni, hogy ha már kimentem ott maradok olvasni is. Na erre viszont nem alkalmas az idő.

Egyébként szombaton hazafelé megálltam a Mályi felé eső füstölt húsos bódénál, kiváló csípős parasztkolbászt vettem 1.900 forintért kilóját. Tegnap este kóstoltam meg, úgy gondoltam megeszem egy 6-7 centis darabot, le sem merem írni mekkora lett belőle. Igaz, kenyér minimális volt. Még most is lelkiismeret furdalásom van miatta. Éjjel 1-ig videóztam, úgy olvastam valahol, hogy este szabad enni, csak minimum 3 óra teljen el a lefekvésig. Hát eltelt. Ahogy elnézem kicsit tartósabban süt a nap, kiülök olvasni az erkélyre. Nem egy Mályi, de itt elmegy ez is.   

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr5512456135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása