HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Új üdítőital a láthatáron

2018.08.05. 16:52 Morgó Medve

Persze, lehet, hogy ez az apenta light ez csak nekem új, lehet, hogy évek óta lehet kapni, csak én nem tudtam róla, hogy light kivitelben is van. Én többnyire Coca kólát iszom, abból is a light vagy zero verziót. Néha iszom Pepsit is, de ezzel nem nagyon szoktam találkozni. Ha keresném biztos megtalálnám, de nem szoktam keresni ha az orrom előtt ott van a Coca cola is. Őszintén szólva néha megunom ezeket is, akkor ráfanyalodom a buborékos ásványvízre is, de ezt meg még hamarább megunom. Érdekes, a fröccs nem érdekel, pedig valamikor szívesen megittam egy egy bő szódás verziót. Úgy látszik bizonyos dolgokról leszokik az ember idővel. Így vagyok például a teával is. Esténként eszembe jut, hogy inni kellene valami meleget, aztán mindig kávé lesz belőle, ez a zacskós kiszerelés, hogy csak kávé meg tejpor van a zacskóban. 2x1 vagy valami ilyesmi.

Visszatérve az üdítőitalokra, az egyik ismerősömtől hallottam, hogy van ilyen. Kipróbáltam, finom volt. Van különféle ízű, én legjobban a  narancsízűt szeretem. De finom a málna is. Ez a narancsízű azért is kedvencem, mert  a nyolcvanas évek közepén jelent meg a moszkvai utcákon az automatákban a Fanta, előtte csak szódavizet lehetett inni 1 kopejkáért meg valami szirupos löttyöt 3 kopejkáért. A Fanta 20 kopejka volt, de bánta a fene, csak már végre valami normális dolgot ihatott az ember abban a dög moszkvai melegben. Persze ilyen automata meglehetősen kevés volt, így ha ráakadtam egyre teleittam magam.

Szóval szénhidrátmentes diétán tengődő sorstársaimnak ajánlom jó szívvel ezt az apentát, ha netán nem tudtak volna róla. Lényegesen olcsóbb is mint a kólák. Akciósan 170 forintból kijön másfél liter ha párosával veszi az ember.

apenta.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr1214163455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása