HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Legyen biztonsági másolatunk

2018.08.12. 13:14 Morgó Medve

Tegnap este nem indult el a gépem. Illetve elindult, de félúton megállt, hogy nem tudta betölteni a Startmenüt. Azt is megígérte, hogy a következő indításkor megpróbálja betölteni. Hát nem sikerült neki. Néhányszor még nekifutottam, aztán elkezdtem gondolkozni, hogy hová mit kell megírni majd egy kölcsöngépen, hogy széleskörű internetes ismerőseim ne nyugtalankodjanak miattam. A gép meg majd megjavul valamikor. Aztán kimentem az erkélyre olvasni. Illetve előtte megejtettem egy ismerősi telefont, hogy nincs-e valami ötlete az ismerősömnek? Volt. Gondoltam nem kapkodom el a javítást, ha már olvasni készültem, és valóban az következett.

Aztán csak bementem bekapcsoltam a gépet és szép nyugodtan elkezdtem dolgozni. A tanács lényege az volt, hogy próbálkozzam a biztonsági mentéssel. Szinte biztos voltam benne, hogy nekem ilyen nincs. Mindig tudtam, hogy lehet ilyet csinálni, de úgy voltam vele, hogy biztos sok helyet foglal el, meg néhány hónap múlva már biztos nem ér semmit, szóval úgy tudtam, hogy nekem nincs olyan. Aztán most a bajban kiderült, hogy van. Jó régi, de működött. Így aztán szépen rendbe jött a gépem, vígan használom, úgy mint azelőtt.

Javaslom készítsünk számítógépünkről biztonsági másolatot, mint látjuk érdemes. Estére én is csinálok egy újat.

Szólj hozzá!

Címkék: Ismeretetterjesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr6114176457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása