HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nem találtam a bankkártyámat, de nem is nyugtalankodtam

2018.08.15. 04:09 Morgó Medve

Az történt, hogy boltban voltban, bevásároltam. Igaz, készpénzzel fizettem, de azért rápillantottam a tárcámban a bankkártyám megszokott helyére is és nem láttam ott. Kifizettem a várárlást és kissé félrevonulva alaposan ismét átnéztem az egész tárcát, de most sem volt meg. Eszembe jutott, hogy a nyugdíj előtt jó héttel már igen csak kevés pénz volt a számlámon, megfordult a fejemben, hogy itthon kirakom, hogy véletlenül se vegyem igénybe pénzintézetem kölcsönét, amiért igen borsos árat szokott számolni. Hazajőve szétnéztem, itthon sem találtam. Aztán alaposan szemügyre vettem a kézitáskámat is és mit ad isten, ott volt. Kiesett a pénztárcámból.

Ahol egyébként nem volt biztos helye. Egy szúnyoghálóra emlékeztető zseb van rajta, ahol már legalább 8 éve 2 oldalon is nyílás van, pedig csak az egyiken kellene, hogy legyen. Sokszor láttam, hogy könnyen kieshet. Szándékoztam is megvarrni, de valahogy soha nem volt rá sem idő, sem kedv. Tudtam, hogy egyszer megszívom. Hát úgy nézett ki, ez most bekövetkezett. Volt kártya, nincs kártya. Illetve, mégsem, ugyanis valóban kiesett de a táskában. Ott meg is találtam.

És hogy miért nem voltam ideges? Mert ha valaki használta volna az egy hét alatt kaptam volna egy sms-t. Viszont nem kaptam, így aztán tényleg nem idegeskedtem. Maximum annyiban zavart a dolog, hogy az új kártya sem lesz ingyen. De idegeskedés, kapkodás, rohangálás, letiltás nem volt. Örültem annak, hogy annak idején megrendeltem ezt a szolgáltatást. Ajánlom mindenkinek akinek még nincs.

Szólj hozzá!

Címkék: Jótanácsok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr2114181891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása