HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Haszontalan beruházásaim (a fekete cipő)

2016.11.23. 05:45 Morgó Medve

Van itt nekem még egy-két haszontalan beruházásom. Ilyen volt két pár elegáns fekete cipő néhány éve. Ezek elődje valószínűleg elveszíthette már ünnepi jellegét, ha én cipő vásárlásra adtam a fejem. Cipőt venni soha nem szeretettem, macerás volt a próbálgatás is, végül az ember elveszítette a türelmét, az egyikre rámondta, hogy ez jó lesz aztán kifizette és hazavitte. Ráadásul jelentős kockázata is volt a dolognak, hiszen egy új cipő ha kicsit szoros, akkor az ember azt mondja, hogy jó ez, úgyis tágul majd egy kicsit, ha meg kicsit lötyög akkor is ezt gondolja, és igaza is lett mert még jobban lötyögött, viszont a másikat mégsem meri megvenni, mert már egyszer vett egy kicsit szorítós cipőt és azt is el kellett ajándékozni (ingyen) két hét után.

Úgy hogy megvettem ezt a picit lötyögős fekete cipőt a mi törökünknél itt Miskolcon, le is írtam annak idején. Épp Balatongyörökre készültem a konferenciára, gondolom ez gyorsíthatta fel az eseményeket. Elégedett voltam a vétellel, előadások közben néha előrenyújtottam a lábam és gyönyörködtem ebben ez elegáns fekete csodában. Természetesen ez feltűnt a mellettem ülő kolléganőnek is, rákérdeztem, hogy milyen, mondta hogy jó. Elégedetten húztam magam alá a lábam.

Aztán mikor hazajöttem úgy gondoltam veszek még egyet. Mi az a 11.000 forint, ki van próbálva - gondoltam - 3 napig jártam benne és teljesen jól érzem magam. El is mentem és vettem még egy párat. Sajnos nem gondoltam át a dolgot. Én ugyanis egy éveben olyan 20 alkalommal húzhatok ilyen ünneplő cipőt, az év többi napjain kínai edzőcipőkben járok. Na már most, évi 20 alkalommal egyenként néhány órával számolva elég sokáig eltart nekem egy cipő, tehát a tartalékra valószínűleg nem lesz szükség, nem is lett. Megtehetném ugyan, hogy felváltva hordom őket, 10-10 alkalommal, de ennek nincs sok értelme. Így aztán az egyik pár azóta is a dobozban áll, pedig ez veszélyes dolog ám, van nekem olyan cipőm is, amelynek álltában vált le a talpa. Egy jó ideig nem volt időm elvinni suszterhez, a suszterem meg időközben egy sztár cipész lett, díjakat nyer a saját készítésű cipőivel, hogy állíthatnék én be hozzá, hogy levált a cipőm talpa, ragassza már meg. Más cipészt meg nem ismerek errefelé. Volt egy, de nemrégiben bezárta a boltot. Ha legközelebb kezembe kerül azt hiszem kidobom majd. Mármint ezt a levált talpút, mert a másik továbbra is várja sorsát a cipős dobozban. Úgy gondolom elég sokáig kell várnia.

4 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr9311992162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2016.11.23. 19:11:24

Én hasonló kalandot éltem ez év nyarán. Még a szlovák korona fénykorában Kassán vettem egy fekete félcipőt ünnepi alkalmakra, azaz évente 4-5 felvételre. Közben gondosan dobozba zárva a szekrény aljában pihent. Idén nyáron családi összejövetelen voltunk a Margitszigeten, 3 napig. Séta közben elkezdtem sántítani, és kiderült a jobb sarka elhagyott engem. Egy valamiféle szivacsos betétre volt felragasztva a sarok, ami nem állta ki a sötét elzárást és azt gondolta, hogy a börtönből napfényre vágyik és levált. Visszagondolva talán 20 alkalommal volt a lábamon. Mivel nem vittem másik lábbelit elsántikáltam a Westend nevű intézménybe busszal a Nyugati pályaudvar mellé és vettem egy másik pár cipőt. Mire odaértünk a lányommal a másik sarok is elhagyott. Így mint egy balerína lapos sarok nélküli cipőben mentünk. Ott kiderült, hogy nem lehet javítani, nincs mire ragasztani az új sarkat a kukában végezte útját.
Ennél jobb sztori volt sok sok évvel ezelőtt, még Esztergomban voltam középiskolás, amikor látszólag nagyon szép kivitelű olcsó spanyol cipőket hozott be egy nagyokos külkereskedő. Ez addig volt cipő talppal, amíg vizet nem érzett maga alatt. ott szépen leázott a papír talp és csak a fejrész maradt a viselője lábán. Kiderült, hogy Spanyolországban az a szokás, hogy az elhunytakat nem temetik el mezítlábasan, hanem ilyen egyszeri alkalomra szóló cipőt adnak az elhunytra.
Nálunk meg olcsón adták nyári cipőként.

lordjim 2016.11.23. 21:22:30

ajándékozni(ingyen).....mégis hogyan másként?

Morgó Medve 2016.11.25. 05:55:31

@vajgerpeti: Ezek szerint sajnos nekem is komoly esélyem van rá, hogy a szekrényben le fog válni róla egy talp vagy sarok. Hát akkor ez tényleg nem egy sikeres beszerzés volt.

Morgó Medve 2016.11.25. 05:57:21

@lordjim: Természetesen az ajándékért nem kér pénzt az ember, én itt csupán arra gondoltam, hogy ezzel a szóval kiemelem az anyagi veszteséget ami ezzel a cipővásárlással ért.
süti beállítások módosítása