HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Tavasz

2006.04.26. 06:30 Morgó Medve

Na végre, tavasz van. :)
Mindjárt 6 óra, madarak énekelgetnek itt a ház melletti fákon, a levegő nem hideg, nem is meleg, olyan mint tavasszal szokott lenni, az illata is olyan tavaszias. Néha elmegy a kozel-távolban egy-egy autóbusz a legkorábban kelőkkel, a szemközti gimnázium tanulói még csak most nézegetik az emeletes ágyak magasságából a szőnyegen szétdobált ruhadarabokat, hogy mit is kellene felvenni. Tegnap Pesten voltam, délután a legfontosabb szakmai-társadalmi szervezetünk választmánya ülésezett, ahogy egyre inkább kapitalizálódtak nagyvállalataink egyre nehezebb volt a délelőtti órákban ülészeni, a kora délutánnal már kiegyeztek valahogy. Így aztán az ember ráér itthonró komótosan elindulni. Egy kényelmes délelőtti vonattal utaztam fel én is, még mindig tengernyi időm volt, leültem hát kicsit sütkérezni a Battyányi téren. A nap gyönyőrűen sütött, a lányok asszonyok ha lehet sokkal szebbek lettek mint tavaly, bár az is igaz, hogy a télikabátos időszak is hosszú volt, szóval szépek a mi lányaink, asszonyaink itt ebben a kis országban, kétségtelen értik is a módját, hogy kiemeljék legvonzóbb tulajdonságaikat, és miután minden nőn van valami szép igy büszkeség tölti el szívemet nemzeti hovatartozásomat illetően. A divat nem sokat változott tavaly óta, a köznapi viseletben tobvábbra is domináns a top vagy blúz és a csípőnadrág amire írhatnám azt is, hogy hálistennek :). A férfidivatban a hétköznapi viseletben a farmer vagy szövetnadrág és az ing ujra meghatározó, ami  új mint már korábban szóltam is róla a nyakkendő hiánya a zakóviselet esetén. Ma már vadászni kell a TV-ben olyan férfiemberre aki zakóhoz nyakkendőt mer kötni. Baj, mert szerintem elegánsabb viselet, dehát valaki elkezdte aztán most mindenki majmolja. Én tegnap reggel elfeledkeztem a dologról és felkötöttem egy nyakkendőt, kétségtelen szokatlan látányt nyújthattam, de azért megpróbálok ragaszkodni hozzá.:)
A nyakkendőgyárakban meg gondolom közben eszeveszett rohangálás folyik profilváltás ügyben, hát ebben tanácsot én sem tudok adni neki, még nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy a jó döntés nem a női fehérneműkbe való hatalmas beruházás lesz. :)
Na persze bajban vannak a notórius nyakkendőajándékozók is, mit fognak ezután ajándékozni? Tudnám nekik ajánlani az Unicumot, kicsit drágább de jobban örül neki az ember mint a százhuszadik nyakkendőnek. Főleg mostanában... :)

Az egyesületben is tavaszias hangulat uralkodott, ez vonatkozik az ott dolgozó hölgyekre is, és na persze az ország különböző részeiből érkezett kollégákra is. Korábban érkeztem, volt időm kicsit beszélgetni, szóbajött a Dörzsi is Recsken, egyik kolléga valamikor ott dolgozott, mit dolgozott? Ő volt a főnök. Szóval tőle tudtam meg, hogy Parádra nem csak gyomorbetegek jártak Csevicce vizet kortyolgatni hanem olyan asszonyok is akik a víz jótékony hatásától várták a gyermekáldást... Hajaj!
Hát most tessenk elolvasni a Dörzsiról írottakat. :)
Hogy könnyebb legyen megtaláln ide kellene klikkelni:

http://morgomedve.freeblog.hu/archives/2006_16_morgomedve.htm

Egyébként kellemes (tavaszi) napot mindenkinek! :))

Szólj hozzá!

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr635181121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása