HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hőségriadó

2006.07.26. 20:17 Morgó Medve

- Anya, hallod? Hőségriadó van! Nem is akármilyen! Másodfokú!
- Hát az tényleg fontos dolog, egész nap ezt mondja a TV. Te papó! Mi az a hőségriadó?
- Mittudomén. Újabban mondják csak. Azelőtt nem volt hőségriadó. Azt is mondták, hogy igyál sok folyadékot.
- Iszom. Ha szomjas vagyok akkor inni szoktam. Nem kell nekem ehhez TV.
- Aztán délben ne dolgozgassál majd a kertben.
- Napszúrást kaptál, öreg? Miféle hülyeségeket beszélsz te itt? Te tudod legjobban délben soha nem megyünk ki a házból mikor nagy meleg van. Megvan nekünk a magunkhoz való eszünk, nem kell ehhez hőségriadó. Úgy teszel mintha nem tudnád, hogy ebéd után szundítani szoktunk. Már ami éngem illet, mert te nem hagysz békén még most sem élvhajhász vénember. Nem lehet tőled pihenni sem. Múltkor is hiába kértem, hogy takarjál be ha végeztél arra ébredtem, hogy fázik a derekam. Ej, ej öreg mikor nyugszik már meg a véred? Na gyere te vén dörmögő medve, mindig csak morogsz, egyed a levest, finom hideg meggylevest csináltam neked.
- Azt is mondták, hogy a melegben öltözzünk könnyedén, szellősen. Hallod mama? Ez az ebéd utáni szundításra is vonatkozik! Meg azt is mondják, hogy a gyógyszereinket ne felejtsük el bevenni.
- Sok butaságot beszélsz mondom én. Hát máskor szabad elfeljteni? Na ugye hogy nem? Máskor is, most is bevesszük.
- Te öreg! Nem lehet, hogy a TV-ben nem jól tudják? Annyiféle ember van mostanában ezekben a médiákban vagy hogy mondják. Szerintem ez a hőségriadó nem is nekünk szól hanem a tanácsnak meg a köztisztaságinak meg a vízműnek. Hogy hideg vizet osszanak az utcán meg tegyenek ki napernyőket meg padokat a vízosztó helyek mellé, meg reklámsapkákat kaphassanak akik nagy melegben az utcán rekednek délidőban.
- Jaj, mama, hát hol lenne erre pénz? Már meg te beszélsz itt butaságokat.
- Na jól van öreg. Megetted a meggylevest, vedd be a gyógyszered aztán dőljünk le. De nagyon lengén vagyok öltözve, el ne felejts betakarni ha végeztél. :)

2 komment

Címkék: Vidámság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr775181214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_138032 2010.07.15. 22:51:27

Annyira édes!:))))

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.07.16. 04:28:07

Örülök, hogy tetszett.:)
süti beállítások módosítása