HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Megérkeztek

2006.08.11. 13:22 Morgó Medve

Szerencsésen megérkeztek a fiatalok Selmecbányára. Nem jó időszakban indultak, féltettem őket még ha nem is mertem leírni. Úgy voltam vele mint egy bizonyos szibériai nép, hogy a medvének még a nevét sem szabad kiejteni. Hát én is lapítottam és drukkoltam. :)

Dolgaimat úgy igazítottam, hogy itthon várhattam az sms-t. Két napja enged ki egy kiló metrós vaddisznó a hűtőben, úgy gondoltam amíg megjön a jó hír én osszedobok egy vaddisznópörköltet. Na persze megint habókosan álltam neki. Az unicum ugyan ki volt készítve, de ez azért kevés egy jó vaddisznópörkölthöz. Na persze nem bele akartam önteni hanem én gondoltam 1-2 kupicára főzés közben. A húst feldaraboltam, kicsit nagyokra sikerültek mert az unicum lustává tett, a hagymát már 20 éve nem darabolom csak belekarikázom. Diszkréten sistergett a jófajta idei hagyma a zsírban amikor rutinosan nyúltam a pirosparikás zacskó után.

Ekkor ért a meglepetés. Néhány hónapja már csak akkor vettem észre, hogy finom háló van a piros paprikás zacskóban amikor már késő volt, beleöntöttem a pörköltbe. Tanulva az esetből most belenéztem és a szívem hasadt meg. Ez nemhogy hálós volt hanem egyenesen nekem repült 2 molylepke. Hát ezek sem a paprikából nőttek ki, illetve onnan de előtte bájos kis pici kukacok voltak Ki tudja mennyi van még benne, hát ebből nem lesz pörkölt. Na sebaj, majd a piros arany. Amiről a paprika botrány óta tudjuk, hogy nincs is benne paprika. :) Nem baj, fő hogy paprika íze van. :) Nézem a hűtőt, hát piros arany sincsen. Hát akkor mi van? Nézzük csak! Erős Pista. Színe vörös, ez talán paprikából van. Ez helyettesítette a paprikát, emellé tettem bele bőven Kotányi Vadfűszert, borsot, gombát, kis szeletke konyharuhát és príma kis pörkölt, lett belőle. A konyharuha egyébként nem szándékos volt. Ugyanis a gáztűzhely felett van nekünk egy zsinór azon lóg mindig a konyharuha, hát egyszer megbomlott az erők egyensúlya és zsupsz, beleesett. Ja, hogy el ne felejtsem közben érkezett a jó hír, hogy megérkeztek. Hát Istenem, jó nap ez a mai: hamis vaddisznópörkölt konyharuhával megbolondítva, gond nélküli megérkezés Selmecre, unicum, este szakest. Naja, szép az élet... :)

Szólj hozzá!

Címkék: Selmec

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr205181226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása