HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

És akkor mi van a TV helyett?

2006.08.25. 07:01 Morgó Medve

Hát a TV helyett van a rádió, úgy általában. Sok jó kereskedelmi adó van egész jó zenével, de úgy látszik jó műsorvezető már kevesebb, így ahol sokat beszélnek kockázatos hallgatni mert belefuthatunk valakibe akit esetleg nehezen viselünk el. Én például egy ilyen műsorban hallottam azt, hogy női őssejtekből férfi spermát lehet előállítani és nekem mint férfinak meg vannak számlálva a napjaim.:) Na jó, nekem már nem, odébb van ez még. :) Hát azért nagyon nem dőltem a kardomba a hír hallatán. :)

Nekem egyébként egy darabig a szlovák Rock FM jelentette a megoldást. Ráadásul mivel ott is sok minden ismétlődik (pl betelefonálásokkor) kezdtem megtanulni szlovákul is, bár már felejtek belőle. Később aztán felfedeztem ezt a Club 977-et ahol nagyon kevés szöveg van, viszont sok jó zene. Az a kevés szöveg nem tudom miért, hosszú ideig egy szellentéssel indult. Amerika mint tudjuk a legszabadabb ország, itt még szellenteni is szabad a rádióban. Nem túl tolakodó ez a dolog, inkább diszkrétnek mondanám. Mondjuk annyira mint a Metróban például ahol ez - ahogy a www.hix.hu TIPP elnevezésű levelező listáján olvastam - eléggé bevett szokás, és ha az ember erősebben ránéz az illletőre maximum egy "excuse me"-t mormol el, ami ugye bocsánatkérést jelent. Mindenesetre érdekes szokás. Hiába no, Amerika az Amerika.

Egyébként tegnap mikor már tudtam, hogy a folytatásban erről fogok írni, direkt figyeltem a szöveges részeket de nem hallottam. Azért majd odafigyelek mert sokáig alkalmazták nyilván hangulati elemként. :) Azért bízom benne, hogy ezt nem vesszük át Amerikától, még a kereskedemi rádiókban sem, nem hogy a Metróban.:)

Visszatérve a kezdeti gondolathoz, nem szól már itt mellettem a TV, szól viszont a Club 977 a maga egyéni de számomra oly élvezetes pop-rock ízlésével. Bár valami miatt kedvencemet a Corrs-t nem szeretik, de ez legyen a legnagyobb hibájuk.:)

Tudom ajánlani másoknak is. :)

Szólj hozzá!

Címkék: TV Rádió

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr665181239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása