HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morgolódás a TV műsorok kapcsán

2006.10.30. 16:45 Morgó Medve

Hetek óta semmi néznivaló nincs a TV-ben. Mármint érdemleges. Úgy érzem a közszolgálati csatornák elérték a mélypontot, innen már csak fellendülés várható. Azért valami néznivaló csak maradt még. Mert azért a Benny Hillt csak nézem hétköznap esténként. Mást nem. Még egy hete néztem a Vidióták-at is de már azt sem. Megnézhetném százhuszadszor Mészáros Márta Napló trilógiáját de mivel már kivülről tudom nem nézem meg. Megnézhetném még Jancsó Miklós Szegénylegények-jét ahol a meztelenkedésnek még láttam valami értelmét, de nem nézem meg. Láttam már azt is elégszer. Unom, hogy mindig ugyanazt az ötven filmet kínálják a műsorszerkesztők.

Persze ennek a tévétlenségnek is vannak előnyei. Például újra olvasok. Olvasom például az ÉS-t. Valamikor a rendszerváltás előtt már rendszeresen olvastam. Tulajdonképpen 3 ellenzéki lapot ismertem akkoriban, azaz nem is ellenzékit mert azok a második nyilvánosság részét képezték és szamizdatnak hívták őket, hanem kvázi ellenzékiek, vagy inkább úgy mondanám kicsit kilógtak a sorból.

Ilyen volt az Élet és Irodalom azaz ÉS, a Magyar Nemzet és bármilyen hihetetlen a BME Villamosmérnöki Kar lapja az Impulzus is. A Magyar Nemzet azóta messzire került az akkori irányvonaltól és színvonaltól, az Impulzusról nem tudok. Biztos megvan még. Annakidején rendszeresen megkaptam a szerkesztőségtől, csupán egy vagon postabélyeget kellett otthagynom náluk. Ők pestiek voltak, sokkal többet tudtak például a március 15-i eseményekről mint mi itt a végeken. Ők részletesen tudósítottak például a Lánchídi csata néven elhíresült tüntetésről vagy inkább annak szétveréséről, ha jól emlékszem 1988-ban volt. Az ÉS nem sokat változott. Váncsa István helyett van Fáy Miklós aki hasonlóképpen vitriolos tollal kritizilája a zenei műsorokat mint Váncsa István annakidején a TV műsorokat. Éveken keresztül olvastam kritikáit, nem emlékszem, hogy valaha is dícsért volna valamit. Igaz amit írt azt jó humorral írta le, élvezetes volt olvasni.

Végülis olvasni jó, úgyhogy semmi baj, megleszünk mi TV nélkül is.:))

3 komment

Címkék: TV Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr45181296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dittke 2006.10.31. 06:09:21

A hétvége nekünk úgy alakult, hogy nem tudtunk tv-tnézni, mert elromlott. Sokat beszélgettünk helyette, és nagyon sok régi dolgot tudtam meg az édesapámtól, amit eddig nem mesélt. Először én is bosszankodtam, hogy nincs tv., de így még jobban sikerült a hétvége.:) dittke

Morgómedve 2006.10.31. 20:59:53

Teljesen így van, mióta nem nézek TV-t vagy csak keveset, kiegyensúlyozottabb vagyok, jobb a kedélyállapotom és uszingálni is jobban szeretek.:) Isteni volt amikor például valamikor hétfőn adásszünet volt. :)

Klarissz · http://www.klarissz.blogol.hu 2006.11.09. 18:46:41

A hétfői adásszünetre én emlékszem. Szerettük. Az volt a családi este. Nem szólt a TV, volt idő beszélgetni. Nálam 3 napig rossz volt az antenna és bizony hiányzott a TV. Pedig nem vagyunk nagy tévések. Utáltam, hogy ha akarom sem tudom bekapcsolni.
süti beállítások módosítása