HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Szakestely és Queen együttes

2006.11.15. 21:12 Morgó Medve

Jó szakestély volt a tegnapi. Úgy látszik a késéssel egyetlen Valéta Bizottság sem tud megküzdeni. De jó idő volt, ritka kellemes őszünk van idén, jól elbeszélgettünk a menza előtt. Sokan voltunk, úgy hallottam 250 körül ami nagy létszámnak számít, dehát 96 pogányt kellett megkeresztelni, ehhez kellett sok firma is akik kereszteltek meghát mások is eljöttek, summa summárum szépen összejöttünk.:)

Közben ahogy írok félszemmel nézem a 3sat német csatornát ahol a Queen együttes egy régi magyarországi koncertjéről megy egy német dokumentumfilm, "Hogyan győztük le a Keletet?" címmel. Nem túl érdekes, a szokásos forgatókönyv, rajongók százezrei, rendőrök, sőt lovasrendőrök vigyázzák a rendet. Na persze a koncert még az ántivilágban volt, itt még Freddy Mercury énekli magyarul a 'Tavaszi szél vizeet áraszt" c. népdalt. Érdekes egy angolul beszélőtől egy német dokumentumfilmben magyarul hallani a dalt és azt, hogy milyen szép tisztán ejti a szavakat.:)

De visszatérve a tegnapi szakestélyre volt egy szolíd szerepem nekem is, én mondtam az úgynevezett "Vidám pohar"-at, ami egy felszólalás és aminek valami vidámságról kellett szólnia. A nevetésből ítélve ez többé kevésbé sikerült is.:)

Ezután volt a balekkereszetelés. A lányokat fiúsították, azaz arcukat bekenték borotvahabbal és egy fokossal "megborotválták" őket, majd következett a keresztelés. Ennek során a keresztszülők rövid szóbeli keresztelő szavak után nyakon öntötték a keresztelendőket sörrel, majd azok átugrottak a farbőrön, és ezután még faszénnel is bekenték az arcukat. A farbőrt régen a bányászok a fenekükre kötötték, és azon csúsztak lefelé a bányában.

Következett még néhány hozzászólás, majd rövid éneklés és máris éjfél volt. Felszólalásomat tegnap úgy fejeztem be, hogy akármilyen állapotban is látnak éngem, ma 10-kor óra lesz. :) Ott is voltunk, igaz kicsit kevesebben mint szoktunk. Hiába no, szakestély után voltunk.:)

6 komment

Címkék: Szakestélyek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr125181307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39292 2006.11.15. 23:27:56

Imádom ezt a Queent, ezt a számot különösen. Fent van a blogomon is. http://eljjol.freeblog.hu/search/queen

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.11.16. 09:45:39

Kössz, hogy megírtad, este majd megnézem részletesebben is, most csak bekukkantottam. Bocsánat de rosszul írtam a legfontosabb nevet, igaz ellenőriztem de csak a családnevet, a Freddy nagyon biztosnak látszott. Tehát az elhunyt énekes neve helyesen Freddie Mercury. Elnézést kérek.

Klarissz · http://www.klarissz.blogol.hu 2006.11.16. 18:42:34

Azon a koncerten én is ott voltam!

Ismeretlen_39292 2006.11.16. 21:10:09

Klarissz, nagyon irigyellek érte, életem legnagyobb kihagyása volt, hogy nem mentem el, pedig jegyem is volt.

Klarissz 2006.11.17. 15:05:20

Jegy birtokában nem mentél el? Biztos megvolt rá az okod. Akkoriban a sajtó nagyon lehúzta, pedig csodás volt. Én 2 napig a föld felett jártam.

Ismeretlen_39292 2006.11.17. 19:06:36

Lebeszéltek róla, én meg hagytam magam. Már akkor, nagyon megbántam. Kevés dologgal vagyok így, azt hiszem ez vezeti a listát. Azt elhiszem, hogy a föld felett jártál utána. :-)
süti beállítások módosítása