HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A köztelevízió elbulvárosodádáról

2007.10.07. 17:35 Morgó Medve

Valamelyik éjszaka azt álmodtam, hogy mindhárom televíziónkat levittem a kukához. A nappaliban lévővel kissé nehezen boldogultam mert elég terjedelmes jószág ez a mi ezeréves Super color-unk. Nem is tudom így írják-e, egy költözködésnél elkallódott valahol az a kis fémlapocska amire rá volt írva. Szóval levittem a TV-inket a kukához. Mikor már egymás mellett voltak akkor még egy búcsú pillantást vetettem rájuk és feljöttem. Aztán volt még néhányszor, hogy - mint a leszokófélben lévő dohányos - kerestem a távirányítót, hogy bekapcsoljam, aztán rájöttem, hogy már se TV se távirányító és hirtelen boldogság járta át testem-lelkem. És levettem egy könyvet a könyvespolcról és olvasni kezdtem.

Ennyire emlékszem az álmomból. Most viszont nézve, vagy inkább hallgatva az m1-en ezt a TudósShow-t már szinte sajnálom, hogy csak álom volt. Persze az álmokban az a jó, hogy az ember átélheti azt is ami a valóságban nem történhet meg. Mert pl. a feleségem biztos ragaszkodna egy TV-hez. Nem mintha ő megőrülne a mai műsorokért, de annyira nem szenved azért mint én. Aztán én sem merném kidobni mindet. Nem vagyok én ehhez elég karakán gyerek. Mert mi van ha valami nagyon fontos dolgot kellene hirtelen megnézni? Vagy például az ország krízist élne át és csak a TV-n keresztül lehetne az eseményeket követni? Mint például a romániai eseményeket 1989 karácsonyán. Hát ez az. Úgyhogy maradnak a készülékek ahol vannak. És továbbra sem adom fel. Továbbra is kisérletezgetek újabb és újabb műsorokkal mint például most ezzel a műsorral is. Ahol a hétköznap késő estékről átrándult Krizsó Szilvia próbál valami könnyed show szerű műsort összehozni Vizi E. Szilveszterrel az akadémia elnökével.

Hát igen. A Magyar Televízió megint megpróbálkozik valamivel, amit én csak a közszolgálati televízió elbulvárosodásának nevezek. Nyilván szeretnének nézőket visszahódítani a kereskedelmi csatornáktól, ezért kicsit bulvárosodnak. Nem nagyon, csak egy kicsit. Csak egy a baj. Nem lehet csak kicsit, iciri-picikét bulvárosodni. Ha valaki ezt az utat választja fel kell vállalnia azon külsőségeket amitől "azok" bulvár TV-k. Tehát van közönség, aminek megmondják mikor tapsoljon és az birka módra tapsol, van zenekar ami időnként tust húz, taps közben vonul be a delikvens vagy a vendég. Igaz itt nem tánclépésekben kell bevonulnia a zenére mint annakidején Torgyán Józsf tette, és sorolhatnám. Én viszont úgy vagyok vele, hogy az adófizetői pénzekből fenntartott televízió nekem színvonalas műsorokat szolgáltasson, a bulvár dolgokat meg csinálják a kereskedelmi televíziók és éljenek meg belőle.

Egyébként az akadémia elnöke gyakran szerepel a Médiában. Hát persze. A Média hálás ha talál valakit aki a hivatásában is hírnévre tett szert, de ugyanakkor meg tud szólalni a mikrofon előtt is. Legyen az ökölvívó vagy agykutató. Egyébként a modell ugyanaz, amit leírhattam volna egy héttel ezelőtt is. Mutassuk meg, hogy a tudós is ember. Teniszezik, szinházba jár, könyvet vásárol, horribile dictu családja is van. Ha elég idős akkor unokája is. Ebben a műsorban állandó elem a műsorvezető és a vendég akiről a műsor szól, aztán vannak átmenő vendégek. Jönnek, kérdeznek, hozzászólnak és mennek. Kissé hálátlan feladat egy híres teniszezőnek, szinész házaspárnak. De ez van. Ők most mellékszereplők. A műsor most nem róluk szól. Tessék tehát tovább haladni, mert jön a következő vendég aki szintén feladja a labdát, megvárja amíg leütik aztán távozik. Hát ez van. Új műsor a TV-ben. Nosza, nézzük!

5 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr65181467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klarissz · www.klarissz.blogol.hu 2007.10.08. 17:40:53

Mielött kidobnád a plazma TV-det, azért szólj légyszíves! Arra mennék kukázni....

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.10.09. 10:56:14

Ha plazma TV-re futja majd, feltétlenül szólok.:)

Klarissz · www.klarissz.blogol.hu 2007.10.09. 16:01:02

OK. De el ne feledd, számítók rá(d)!!!!

vajgerpeti 2007.10.09. 19:53:25

Szia Öreg Morgómedve! Ne szennyezd a környezetedet mindenféle TV, esetleg hűtőszekrény kidobásával. Ha virtuálisan kidobod a tv-det a kuka mellé jönnek a kukadiszkontból vételezők, és csak a hasznos anyagot viszik el: Káva, ami állítólag pozdorja lemezből van (éghető), az összes Al alkatrész, valamint a tekercsek amiben vörösréz van. Az üveg - képcső- ott marad a kuka mellett. Ezt még a lomtalanításkor sem fogják felszedni, mert veszélyes hulladék, ha csak nem apránként az éj leple alatt bedobálni a kukába.Javasolom Neked, egy ilyen ötlet felmerülése esetén a készüléket préseld be a surranó villám fedőnevű Trabant négykerekű gépjárművedbe és vidd be az AVE Miskolc József Attila úti telephelyére, ahol ingyen átveszik Tőled. Ha esetleg más típusú felesleges anyagod is van, pl. papír 5 forint /kg árban megveszik. 100 kg-nál már a benzinpénz is kijön belőle. Ém már bevittem egy mázsa papírt, mert nem voltam hajlandó a tőlem 30 méterre lévő iskolába papírgyűjtés címén átadni, mert olyan pökhendi stílusban tárgyaltak velem, hogy azt mondtam: le vagytok sz..... Ebben a hulladékudvarban mindent átvesznek, csak egyetlen feltétel van: legyen nálad személyes igazolvány, amit megbízható emberektől nem kérnek, csak lakcímet.:=))) Géperejű járművel megközelíthető a hulladékudvar, de fizikai teljesítményre szükség van, mert Neked kell a mérlegre lerakni a motyót. Innen a kezelő segít a megfelelő címkéjű konténerbe elhelyezni a felajánlott lomokat. S max 25 méter a mérleg és a gyűjtő konténer közötti távolság. Hát kellemes begyűjtést. Üdv: Vajgerpeti

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.10.15. 21:40:55

Kedves vajgerpeti barátom, köszönöm a tanácsokat de mint jeleztem mégsem válok meg a TV-imtől így aztán a szállítás is elmarad. De én környezettudatos ember vagyok így aztán időnként eltrabantozok a szelektív hulladékgyűjtőkig és viszem az üveget, PET palackot, papírt. A fémet meg kiteszem a kuka mellé aztán viszik a rászorulók. Messze van nekem az a hulladék telep ilyen drága benzinnel. Érdekes hozzám nem jönnek az iskolások papírért. Igaz ha ránéznek a névtáblára biztos nem nézik ki belőlünk, hogy tudunk olvasni.:) Szándékosan gagyi, hogy a betörők se nézzenek ki belőlünk semmit.:)
süti beállítások módosítása