HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Helyzet van

2007.11.25. 05:13 Morgó Medve

Mármint a hörcsiknél. Este kicsit idegessé vált a hangulat az akváriumban. Szegény "öreg" hörcsi kicsit csapzott lett, aluszékony, már azt hittem beteg. Rossz volt ránézni. A kicsik vagy verekedtek vagy csak játszadoztak, de mivel nem lehetett eldönteni, a dolog elég vészesen nézett ki. Állandóan belekötött egyik a másikba. Voltak agresszívabbak és kevésbe agresszívabbak. Már kinéztem némelyiket, hogy "kiemelem" a többi közül mikor az idáig legjámborabb fogott össze egy másikkal és ők "szálltak rá" egy harmadikra. Megijesztett a helyzet, mert nem szeretettem volna ha kárt tesznek egymásban. Szegény anyjuk meg nem tudom mitől lett olyan csapzott, talán az idegességtől. Gyanítottam az lehet a baj, hogy kicsi az akvárium ennyi serdülő félben lévő hörcsögnek. Járt az agyam hogy tudnám szétválasztani őket. Persze csak átmeneti időre.

Először egy íróasztal fiókot ürítettem ki és tettem lakhatóvá de ebből pár perc alatt kint voltak. Ezután tekintetem egy cipősdobozra esett, ennek volt fedele is. Gyorsan vágtam néhány lyukat a tetején és átmenetileg oda pakoltam négyet. Most már nyugalom volt az akváriumban is meg a cipősdobozban is. De előttünk volt még az éjszaka. Éjjel mégsem ülhetek a doboz mellett. Gyanítottam ha nagyon akarják, a cipősdobozból is kirághatják magukat. Mint reggel kiderült jól sejtettem. Mikor levettem a nemrégen a - zsanér hibája miatt - leszerelt bárszekrény ajtót barátságosan nézett vissza rám az egyik hörcsög.

Éjszakára ugyanis beraktam a cipősdobozt a fiókba, arra meg rátettem ezt a bútordarabot. Kis rést hagytam itt is, ott is, hogy meg ne fulladjanak. Rá meg az Új Magyar Lexikon első két kötetét, hogy ne tudják a nyilást tágítani ha mégis kijutnának a cipősdobozból. Ez a lexikon egyébként még nem sok hasznot hajtott a 30 éva alatt amióta megvan, mert ritka hiányos szókészlete van, leginkább nehezékként, alátétként meg ilyesmikre használtam idáig. Most viszont jó szolgálatot tett, ugyanis a hörcsik a dobozból kirágták magukat ugyan, de a fiókból már nem tudtak kijönni. Szerencsére. Így most az a helyzet, hogy jobb nekik mint az akváriumban maradóknak, mert van egy lakásuk a cipősdoboz, és van egy külső előterük ahol szintén nagyokat tudnak sétálgatni, nézelődni. Ez a helyzet per pillanat. Holnap azt hiszem nagy szelektálás lesz és akvárium vásárlás. Igen megelevenedtek, nem szeretném az unokákat is én felnevelni. :)

De addig is nézzük meg, hogy is néznek ki ezek a három és fél hét alatt felcseperedett kis állatkák.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: Aranyhörcsög

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr35181490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39292 2007.11.27. 09:57:22

Jaj, de aranyosak!!!! :-)))

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.11.29. 22:13:48

Valóban azok.:) Megkedveltem őket, bár tegnap kiakasztottak nagyon. Sajnáltam őket, hogy elpusztulnak. Jó, hogy meglettek.:)
süti beállítások módosítása