HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Buszon

2008.04.26. 19:24 Morgó Medve

Ma délben felszálltam az egyetemen a buszra, a sofőrön kívül nem volt senki, mondtam is neki, hogy "Na már ketten vagyunk, legalább nem hiába vezeti ezt a buszt". Ezzel tovább léptem a busz belseje felé, mikor hallom fél füllel, hogy "A trabival mi van?" Visszafordultam, megkérdeztem jól hallottam-e? Mondta, hogy igen. "Aztán tetszik engem ismerni" - kérdeztem. "Hát, hogyne - felelte -, láttam elégszer beszállni". Hát erre nem gondoltam. Valóban láthatott, hiszen az egyetem végállomás, mindig várnak a buszok egy keveset, én meg szívesen parkoltam az egyirányú útvonal bal szélén. Pont előtte néhány tíz méterre. Én meg olyanfajta külsejű vagyok akiből azért sokan nem szaladgálnak az Egyetemvárosban.  Meg trabiból sincsen sok, úgy tudom az enyémen kívül még egy van. Szóba elegyedtünk. Elmondtam, hogy a trabim 18 éves, még a Merkúrtól vettem, sőt még várnom is kellett rá. Pont olyan mint a demokráciánk. Ez a mondat alkalmat adott arra, hogy némi párhuzamot vonjunk a trabi és a demokrácia állapota között. Meg is tettük. A konklúziót viszont nem szívesen hoznám a Morgómedve kedves olvasóinak tudtára csupán azért mert a blogom szellemétől idegen a politika, hálistennek. Aztán eltelt pár perc, neki indulnia kellett én meg elfoglaltam helyem a hátsó traktusban, és elmeditálgattam arról, hogyan is jutott akkoriban autóhoz a magyar polgár. De hát ennek ismertetésére már nem gondoltam. Mi öregek ismerjük, a fiatalokat meg minek elborzasztani:) 

2 komment

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr425181573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_63222 2008.04.28. 15:23:34

Szia! Jó barátnőm szüleinek 40 éves trabija van. És működik. Elképesztő! Annak idején majd' 3 évet vártak rá. Mondjuk kímélték, vigyáztak rá igazán, csak ünnepnapokon gördült ki a garázsból. Mi már kevéssé voltunk szerencsések a trabantjainkkal. Mindkettőt használtan vettük, már várakozás nélkül:), és bizony megmutatkozott a választásokon, hogy nem értünk hozzá. Olyan sokszor hagyott minket mindkettő cserben, hogy örültünk, amikor végre megadatott, hogy megszabaduljunk tőlük. Azért ma már szeretettel emlékszünk rájuk. Szép hetet Neked! Sajti

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.04.28. 22:12:55

Hát 40 év azért nem semmi. :) El nem tudom képzelni a lemezek hogy bírták. Én 77-ben vettem az első trabantomat, azt hiszem ez az ötödik. Az elsőt kivéve mind új volt. Ez szegény kétszer hagyott ott az út mellett, nem is mertem már vele messzebbre elindulni. De azért szerettem ezeket a trabikat, olcsók voltak és könnyen karbantarthatók. 31 éves trabantos korszakom záródik le hamarosan.:)
süti beállítások módosítása