HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Évforduló

2009.03.12. 06:05 Morgó Medve

Tegnap volt 3 éve, hogy elkezdtem írni a Morgómedvét. Mint a neve is jelzi morogni akartam inkább, de szerencsére a morgás a legkevesebb benne és ez így van rendjén. Én is rájöttem, hogy annyi negatív hatás éri mostanában az embert, miért szaporítsam még én is ezeket. Így hát igyekeztem vidáman, vidám dolgokat írni. Bevallom nem mindig sikerült. Az én életem sem felhőtlen, nekem is vannak hullámvölgyeim, érzelmi mélypontjaim, de vannak, voltak boldog időszakaim is. Igyekeztem úgy írni, hogy olvasóim ezeket ne vegyék észre. Biztos vagyok benne, hogy nem mindig sikerült ezt megvalósítani de meg kellett próbálnom.

Visszatekintve a 3 évre örülök, hogy elkezdtem. Mindig voltak gondolataim amiket szívesen osztottam meg másokkal. Manapság amikor amikor az emberek egyre inkább befelé fordulnak, egyre kevesebbet beszélnek egymással különösen jó egy ilyen lehetőség. Több levelező listát is működtetek a munkahelyemen de az nem arra való, hogy saját gondolatainkkal traktáljunk másokat. Ott nem terhelheti az ember a listára felíratkozottakat szubjektív véleményeivel. Egy Blog az más. Itt írhat az ember mindenfélét és aztán az akit érdekel majd ráklikkel és elolvassa. Sokan olvasnak. Sokan megállítanak az egyetemen is, hogy olvassák és szeretik a Morgómedvét. De sokan olvassák távolabbról is.  Azt mondtam az elején, ha már 20 ember olvassa írni fogom. Hát ettől azért jóval többen vannak akiket érdekelnek ez írásaim. Különösen örülök ha a hallgatóim olvasnak. Köszönöm nekik, köszönöm minden olvasómnak a kitartását, türelmét. És köszönöm a sok hozzászólást az írásaimhoz. Eleinte nem lehetett kommentezni mert nem tudtam hogy kell beállítani. Nem nagyon izgatott a dolog, de miután sokan hiányolták ezt a lehetőséget megoldottam. És igazuk volt. A blogírás úgy az igazi, hogy hozzá is lehet szólni a leírottakhoz. Sok mindent kiírtam már magamból de még van mit írnom. Úgy hogy szeretettel várom továbbra is olvasóimat, igyekezni fogok a jövőben is olyan dolgokat írni amiért érdemes lesz ráklikkelni a Morgómedvére.:) 

15 komment

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr205181738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferko 2009.03.12. 09:34:33

A blog olyan emberekkel is összehoz, akikről egyébként nem is tudnál. pl. én. A blogodban az a jó, hogy sokszor írsz és jó stílusban, öröm olvasni. Nem vagyok biztos benne, hogy olvasgatnék türkmén filmekről, sofőrpulcsiról, mert amúgy nem érdekel az ilyesmi :). Gratulálok a 3 évhez. csak így tovább és kitartást kívánok a nehéz időszakokban.

Ismeretlen_89040 2009.03.12. 10:03:43

Gratulálok,kevés blog ér meg ilyen hosszú életkort,általában van egy mélypont,amikor abbahagyják.Remélem,te nem fogod,tessék írni!:-)

bikfic 2009.03.12. 16:35:52

Szívből gratulálok! :)

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.03.13. 08:16:14

Köszönöm a gratulációkat. :)))

beckzsu · http://beck.blog.hu 2009.03.13. 08:34:36

Én is csatlakozom a „születésnapi” gratulációkhoz. Három év már nagyon szép kor egy blog életében. Energiát és jókedvet kívánok a folytatáshoz :)

Ismeretlen_14594 2009.03.13. 14:16:18

Boldog blogszületésnapot!

Attila 2009.03.13. 17:16:45

Szivbol gratulalok en is kedves Morgomedve! Kezdettol fogva nagy erdeklodessel olvasom a blogodat innen az O'perencian tulrol. Tovabbi sok sikert kivanok! -- Attila

kanga 2009.03.13. 23:46:22

Csatlakozik egy másik Operenciántúlos is:o) Boldog 3. születésnapot és csak igy tovább, mi kitartunk melletted ha van mit olvasnunk..

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.03.14. 07:57:40

Azért jó olvasni ezt a sok gratulációt. :))) Köszönöm szépen::) Az Óperencián túliaknak is.:) Erőt adtok a további 10 évhez.:)))

dittke 2009.03.16. 13:08:46

Boldog évfordulót kívánok, és nekünk öröm ez a blog :) Kitartást, és természetesnek veszem, hogy Te mindig fogsz írni, és én olvasni:)

Ismeretlen_26298 2009.03.17. 10:31:09

Még egyszer köszönöm szépen a kedves szavakat, tényleg úgy vagyok vele, hogy ezek a biztatások azok amik kedvet és erőt adnak a folytatásra. :)

Ismeretlen_39292 2009.03.19. 17:38:34

Gratulálok, boldog szülinapot! :-)) Jó, hogy elkezdted akkor és kitartóan folytatod az írást azóta is. Szívesen járok hozzád olvasni. :-)) Egyébként majdnem egyidősek vagyunk, a hónap végén lesz három éve, hogy megjelentem Tycheként a blogvilágban, elkezdtem a verses blogomat. :-)))

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.03.20. 04:59:15

Köszönöm szépen a Te gratulációdat is.:) És örülök, hogy szívesen olvasod. Mint ahogy én is a Tiédet.:)) A hónap végéig már nincsen sok, hogy el ne felejtsem előre is gratulálok.:)

stali 2009.03.25. 09:04:54

Viszonylag ritkán jövök át Hozzád, de akkor nagy élvezettel visszamenőlegesen is olvaslak. Ja, nem csuklottál? Volt soproni egyetemistával beszélgetve jutottál eszembe - a selmeci hagyományok jogelődje Sopron. És a névválasztásról: az enyém nyavalygó. Na, az se igazán jellemző már. Morogjunk, nyavalyogjunk sokáig! (Te, megyek Veled fogyózni. Már nekem se ártana.)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.03.25. 10:28:14

Köszönöm szépen az érdeklődést.:) És a dicséretet is.:) Csuklani igen ritkán szoktam, de most hogy mondod mintha rémlene valami.:) Tudom, hogy mi a Te neved, időnként be szoktam nézni én is. Tudod az ember mikor elkezdi tervez valamit aztán közben alakulgat. Én is morogni akartam, aztán abból van a legkevesebb.:) Most egy kicsit megállapodtam a fogyással de vallom, hogy a legnormálisabb fogyókúra mert a szemléletet is átalakítja. Hát egyszer elkezdhetnénk együtt is.:)))
süti beállítások módosítása