HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morzsiék

2009.07.19. 23:04 Morgó Medve

Morzsiék köszönik szépen, jól vannak. Az utóbbi időben egyre gyakrabban járom a szupermarketek állateledel osztályait, hogy mindenféle finomságokat vegyek nekik, ők meg már az éjszakai nyugalmamra is vigyáznak, ami azért számomra nem jelent felhőtlen örömet. Elég éberen alszom, ehhez Kismorzsinak csak egy kicsit kell ugatnia, hogy utána már elég nehezen aludjak el újra. Mert ő úgy tűnik odaköltözött éjszakára is.

Ez úgy derült ki, hogy valamelyik este kint felejtettem a rádiót az udvaron, felkapcsoltam a kinti villanyt és akkor láttam, hogy valami visszaveri a fényt a kerítés tövében. Hát bizony a Kismorzsi csinált magának egy fészket és ott rendezkedett be az éjszakára. Irgalmatlan meleg volt még késő este is, így aztán kicsit irigyeltem is tőle azt a kellemes kis vackot amit napközben csinálgatott. Felfigyeltem én erre, de azt gondoltam valami délutáni szunyókáláshoz szánja. 

Egyébként Kismorzsin látszik legjobban, hogy független, nem kötődik senkihez, jóformán csak hozzám meg a gazdáihoz. A legkisebb még hazajár aludni, így aztán Morzsi is otthon tölti a nap egy részét és az éjszakát. Kismorzsi viszont már önálló, nem is alkalmazkodik senkihez. Ő egyedül is elvan mellettem és akár éjszakára is ott marad.

Egyébként érzem én is a helyzet fonákságát és mélyebb érzelmi vonatkozásait is. Ugyanis amikor én ott vagyok nálam vannak egész nap, időnként hazaviszik őket de hamar visszajönnek. Aztán ha bejövök Miskolcra akkor meg ők is haza kullognak. De hát nem tudok mit csinálni, ők ott laknak én meg itthon, csak nyaranta vagyok ott. Így tudunk együtt lenni. Azért bízom benne, hogy a gazdi el tudja fogadni ezt az állapotot. Ha nem tudná csak egy megoldás lenne: becsinálni a lyukat a kerítésen.  Amit zokszó nélkül el tudnék fogadni, de amíg ki tudnak jönni az udvarból és át tudnak jönni én csak azt tehetem amit eddig: barátsággal és szeretettel fogadom őket.

Egyébként mikor legutóbb jöttem haza igencsak megijedtem. Nagy meleg volt pénteken, csak kóvályogtam mikor délután felébredtem. Idén először lementem a tóra fürödni. Ott uszingálgatok, nézelődök, egyszer csak megláttam egy a legkisebbhez teljesen hasonló kiskutyát amint egy család játszik vele a vízben. Én azt hittem a mienk kódorgott el, rá is kérdeztem, de azt mondták az övéké. Mit tehettem? Elhittem. Eljövetel előtt feltettem 3 far-hátat főni, mondom mire megfő megjelennek Morzsiék is, aztán megebédelünk. Én és a legkisebb a husikát, a nagyok meg a csontot. De bizony nem jött senki egy ideig. Egyszer csak megjelent Morzsi, rám sem hederített, hanem benézett a házba, aztán nagy kegyesen egy csontot a szájába véve elment. Na mondom ez a kiskutyát keresi. És eszembe jutott a család a tóban a kiskutyával. Megijedtem, hogy mégis a mi legkisebbünk volt. Idegesen készülődtem haza, közben megjött Kismorzsi, kis híján bevágta az összes csontot, egy nagyon keveset hagyott csak. Mire azonban indultam haza örömmel láttam, hogy az udvarban ott van az is akiért aggódtam. Hát nem kis kő esett le a szívemről.:)

És akkor nincsen morzsis írás képek nélkül, nézzük meg a mostaniakat is:

 

 

 

 

Itt az utolsó képen Kismorzsi dobta el magát rendesen.:)

5 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr605181789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snowqueen 2009.07.20. 11:21:48

Öröm ilyen képeket nézni!Tegnap mi is megmentettünk egy ilyesmi kutyust attól,hogy elüsse az autó-olyan jó érzés volt!

morvaiildiko 2009.07.20. 19:55:44

Igazán bájosak a mályi cimboráid :))

Ismeretlen_26298 2009.07.21. 13:38:40

Elhiszem, hogy jó érzés volt.:) Egyébként úgy hallottam, hogy a legkisebbnek ezen a héten új gazdája lesz, megint hárman maradunk. Egy kicsit tényleg sokan voltunk már.:) Biztos jó helyre kerül a legkisebb is.:)

morvaiildiko 2009.07.21. 17:48:05

A kutya-örökbefogadás kapcsán merült fel bennem a kérdés: a régebbi alomból való kiskutyákról van hír, hogyan alakult a soruk, jó helyre kerültek-e?? Tudom, épp elég a jelen-Morzsi híradó, az is ad elég témát (sőt újabb szereplőket minden évben), de valahogy jót tenne a lelküknek, ha jó helyen, jó sorsban tudhatnánk az utódokat is..... Vagy lehet, hogy egyedül vagyok vele?

Ismeretlen_26298 2009.07.25. 19:57:37

A tavalyelőtt születettek mind jó helyen vannak, igen nagy szeretetben és boldogságban éldegélnek. A tavalyiak már nem nálam születtek így róluk nincsen tudomásom. Egy maradt a gazdinál a Kismorzsi, őróla viszont mindent tudunk.:) Most 5 kiskutya született, abból 4 már (remélhetőleg) jó helyen van, most ennek az egynek keresünk helyet.
süti beállítások módosítása