HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mosoly

2010.02.28. 10:24 Morgó Medve

Néha azért érdekes dolgok jutnak eszembe. Múlt héten is mentem a leleteimmel vissza a rendelőintézetbe, időben indultam, leszállva a központban arra gondoltam meg kéne látogatni a közelben dolgozó hölgyet a pénzváltóban. Momentán semmi beváltani való pénzem nem volt, én évente csak egyszer szoktam itt pénzt váltani, szeptember első napjaiban, amikor a hallgatók pénzét váltom szlovák pénzre a selmeci utazáshoz. Most tehát csak arra gondoltam, hogy viszek neki egy mosolyt.

Mosoly majdnem mindig van nálam, most kellemes tavaszi idő volt, a hangulatom is jó volt mert nem kellett tartanom semmitől, hiszen a leleteim jók voltak, szóval most mosolyból is sokkal több volt mint máskor. Így aztán leszállván a buszról balra fordultam, be egyenesen a pénzváltó ablakához ahol a hölgy éppen pénzt számolt. Gondolom műszak vége felé járhatott már, fél 5-kor az emberek nem szoktak már tömegesen pénzt váltani. Mikor megálltam az ablaknál, felnézett és kérdően nézett rám. Én meg pár szóval emlékeztettem rá, hogy én vagyok az aki szeptemberenként egy fél millió forintot szokott nála átváltani. Mikor mondta, hogy emlékszik megjegyeztem, hogy most nem pénzt akarok váltani hanem csak egy mosolyt hoztam. És rámosolyogtam. A lehető legkedvesebb mosolyom vettem elő. Nem volt nehéz, a hölgy mindig kedves volt velem, legutóbb még árengedményt is kaptam. Egyébként is szimpatikus asszony, tehát a legkedvesebb mosolyommal néztem rá pár másodpercig majd barátságosan elköszöntem és eljöttem. Egy pillanatra még visszanéztem. Jó lett volna azt látni, hogy kissé elmélázva, szintén mosolyogva néz utánam de nem így történt. Tekintete már megint a számolandó bankjegyeken volt, figyelmét a számolás kötötte le. De nem is baj. Hazafelé talán eszébe jutok majd a villamoson és elmosolyodik kissé bohó vagy lehet, hogy bugyuta ötletemen. Én viszont elégedetten ballagtam tovább a villamos megállóhoz, hiszen valakinek mosolyt csaltam az arcára. Ő meg az enyémre.

Eredetileg idáig terveztem az írást de érzem nem jó így befejezni. Hiába hogy itt a vége belátom szentimentális sőt picit giccses befejezésnek hat. Valami jobbat kellene kitalálni. De nem megy. Hiába töröm a fejem semmi nem jut eszembe. Oké, marad ez. Mit csináljak, ha az élet néha szentimentális és egy picit giccses helyzeteket produkál. Mint jelen esetben is. De azért jó ötletnek tartottam akkor is, meg most is. :)

8 komment

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr565181889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morvaiildiko 2010.02.28. 19:02:50

Tudod mi a történet csattanója? Hogy aki olvassa, annak is mosolyt csalsz az arcára:)

vajgerpeti 2010.03.01. 16:52:36

A mosoly másra is jó: alkalmas arra, hogy kimutassuk a fogunk fehérjét:=))))

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.03.02. 05:30:11

Így igaz cimbora. :)) Rég hallottam felőled, ne maradj el nagyon.:))

Ismeretlen_39292 2010.03.05. 12:41:19

Én most visszamosolygok rád.Ugye látod? :-)))

Ismeretlen_26298 2010.03.06. 18:37:08

Hát persze, hogy látom.:))) Köszönöm.:))

Klári 2010.03.10. 20:15:30

Igen!!!! Én is végig mosolyogtam!!Sőt most is... Egyébként ha végig mentek a Forintoson, nézzétek meg az emberek arcát! Én az utóbbi időben próbálom az arcomat "beállítani" mosolygósra.... próbáljátok csak ki!! Buszon ülve, gondolatokba merülve utazik az ember, csupa ránc a szíve is.... s akkor jusson eszetekbe ez a kis írás... azonnal mosolyra fakadtok!!!!!!!!!!!!!!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.03.13. 18:13:00

Örülök, hogy Téged is mosolyra fakasztottalak.:) Te, mi az a Forintos amin végig lehet menni?
süti beállítások módosítása