HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Morzsiék

2010.04.19. 07:22 Morgó Medve

Megszakítom a hálókocsis sorozatomat, ugyanis tegnap kimentem Mályiba. Idén még nem nyírtam füvet, úgy gondoltam az utolsó pillanatban vagyok, hogy ne kelljen nagyon megkínlódni vele. Az idő is jó volt, így aztán mentem. Mikor Morzsiék meglátták az autót indultak volna ahogy szoktak, de újabban nem könnyen tudnak kilógni, így aztán megvárták amíg a gazdi kiengedi őket. Természetesen volt öröm, én is régen láttam már őket. Az első néhány perc a szokásos módon zajlott le, ugráltak, harapdáltak én meg simogattam őket. Ezután került elő az útközben beszerezett baromfi párizsi amiből mind a négyen jóízűen falatoztunk. Direkt úgy vettem, hogy jusson mindnyájunknak.

Sajnos Morzsi mégsem elég öreg még az anyasághoz, szépen kigömbölyödött idén is, nem is tudom mikor fogja megszülni a kiskutyákat, de úgy láttam erre hamarosan sor fog kerülni. Remélem nem a mi telkünkön. Bár ennek elkerülésére megtettem mindent de soha nem lehet tudni. Mindenesetre sajnálom szegényt meg magunkat is, de hát ez van. Majd lesz valami ezekkel a kiskutyákkal is.:)

Egyébként aranyosak, szép csendben heverészgettek a közelemben. Ahogy nyírtam a füvet mindig  arrafelé heverésztek amerre én jártam. Morzsi kicsit nehézkesebb, elég nagy már a hasa, a fiatalok viszont mindenre rámozdultak. A szomszéd telken megjelent egy macska, abban a pillanatban mint akiket puskából lőttek ki rohantak ész nélkül. Kezdetben Morzsi is megindult, de aztán a kapunál feladta. Rájött, hogy most ő nem igazán tud részt venni ebben a macska hajkurászásban. Így aztán szép komótosan visszafeküdt. Én meg lapoztam egyet az újságban, mert azért olvasásra is jutott idő.

Készítettem néhány képet is, ezekkel zárom rövid beszámolómat. Kellemes hetet mindenkinek.:)

Nem egy jó minőségű kép, magam sem tudom miért ilyen rossz de azért teszem fel mert ez az egyedüli kép ahol a Kismorzsi is látszik.

Morzsi tavaszi virágokkal.

 

Ezen a két képen a legkisebb és Morzsi látszik.

És végül egy kép ahol jól látszik, hogy a mi Morzsink mégsem öregecske még annyira mint a gazdi gondolta.

 

2 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr85181911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_39292 2010.04.20. 12:50:15

Helyes kis csapat. Hát, kedves Morgó, lassan kezdheted is a szórólapok gyártását, a újabb kölykökhöz, hogy időben értesüljenek az új gazdik. :-) A kutyáknál nincs változó kor, ők szülnek, míg élnek...

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.04.22. 16:16:38

Jaj, nekem már úgy nincs kedvem ehhez a minden nyáron visszatérő gazdikereséshez. :( Joggal gondolják az emberek, hogy miért nem vigyázunk rá jobban vagy miért nem oldjuk meg, hogy ne lehessenek utódai? Gőzöm nincs mik a gazdi elképzelései a kiskutyákkal.
süti beállítások módosítása